Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry.
Kilka dni temu prosiłem o zmianę właściciela konta na konto żony. Wysłałem akt zawarcia małżeństwa, niestety nic w tej sprawie nie ruszyło.
Proszę o pomoc w tej sprawie.
@Client:76986339 Konsultuję tę sprawę. Gdy dostanę odpowiedź, odezwę się ponownie.
@Client:76986339 Dostałam informację, z której wynika, że żaden wniosek o zmianę danych z konta, z którego tutaj piszesz, do nas nie dotarł. Możesz spróbować go wysłać ponownie. Najpierw jednak konieczna będzie rezygnacja z usługi Allegro Pay, ponieważ została aktywowana na Twoje dane.
Sugeruję też rozważenie dopisania danych żony do konta zamiast zmiany danych właściciela. Może to być lepsze rozwiązanie.
Czy jeśli dodam żonę do konta będę mógł wziąć na nią raty przez allegro?
@Client:76986339 Jeśli chodzi o Allegro Pay - nie. Ta usługa została aktywowana na Twoje dane.