Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Upewnij się, że logujesz się na prawidłowe konto.
Ale mam jedne konto przywiązane do jedynego maila
@Client:65074444 nie wiem jak u Ciebie ale przeważnie co urządzenie to inne konto na nich. Na numer telefonu też można założyć.
@Client:65074444 Widzę, że Smart jest aktywny, natomiast ostatnie zakupy na tym koncie widzę z 2021 roku. Czy to się zgadza?
To się nie zgadza. Smart aktywowałam wczoraj ponownie. Zakupy robiłam często w ciągu tych dwóch lat. Nie widać ani historii zakupów ani faktur.
@Client:65074444 Skonsultuję to z odpowiednim zespołem. Proszę Cię o chwileczkę cierpliwości.
@Client:65074444 Otrzymałam informację, że konto, z którego piszesz zostało zdezaktywowane na Twoją prośbę. Konto, z którego obecnie korzystasz (i posiadasz na nim zakupy) to Client:107222555. Musisz zalogować się do tego konta. 🙂
@Client:65074444 Robiłeś zakupy na tym koncie, nie ukryłeś i ich nie ma? wygląda z eto nie to konto-masz tylko jedno?