Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mam problem
Kupiłam cyfrowy produkt, a dokładnie konto na TikToku. Za pierwszym razem wszystko było w porządku – sprzedający faktycznie przekazał mi dane do konta i wszystko działało. Jednak przy drugim zakupie sytuacja wyglądała inaczej. Tym razem zapłaciłam przez BLIK na telefon, czego teraz bardzo żałuję. Sprzedający przestał się odzywać, a dane logowania, które mi wysłał na maila, okazały się fałszywe – nie działają, mimo że twierdzi, że wszystko jest w porządku. Dodatkowo namówił mnie jeszcze na zakup karty SIM, której również nie otrzymałam.
Czy w takiej sytuacji istnieje realna szansa na odzyskanie pieniędzy ?
@Client:104821174 jeśli zakup był poza Allegro, to tylko policja Cię ratuje
Produkt był kupiony około 20 października myślisz że nie jest za późno? Cały czas sprzedawca mówił że odda dlatego zwlekałam ze zgłoszeniem;/
@Client:104821174 no raczej sprawa się jeszcze nie przedawniła
Blikiem poza allegro placone = zostajesz z tym sama bez allegro i bez protect / pok
@Client:104821174 Podaj proszę numery zamówień lub linki do ofert, których dotyczy Twoje zgłoszenie.