anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

ZOSTAŁAM OSZUKANA

Client:104821174
#1 Nowicjusz

Mam problem 

 

Kupiłam cyfrowy produkt, a dokładnie konto na TikToku. Za pierwszym razem wszystko było w porządku – sprzedający faktycznie przekazał mi dane do konta i wszystko działało. Jednak przy drugim zakupie sytuacja wyglądała inaczej. Tym razem zapłaciłam przez BLIK na telefon, czego teraz bardzo żałuję. Sprzedający przestał się odzywać, a dane logowania, które mi wysłał na maila, okazały się fałszywe – nie działają, mimo że twierdzi, że wszystko jest w porządku. Dodatkowo namówił mnie jeszcze na zakup karty SIM, której również nie otrzymałam.

Czy w takiej sytuacji istnieje realna szansa na odzyskanie pieniędzy ?

 

 

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

KOGIEL_T
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@Client:104821174  jeśli zakup był poza Allegro, to tylko policja Cię ratuje

oznacz moderatorów

Client:104821174
#1 Nowicjusz

Produkt był kupiony około 20 października myślisz że nie jest za późno? Cały czas sprzedawca mówił że odda dlatego zwlekałam ze  zgłoszeniem;/

oznacz moderatorów

KOGIEL_T
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@Client:104821174  no raczej sprawa się jeszcze nie przedawniła

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

Blikiem poza allegro placone = zostajesz z tym sama bez allegro i bez protect / pok

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@Client:104821174 Podaj proszę numery zamówień lub linki do ofert, których dotyczy Twoje zgłoszenie.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów