Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Allegro Protect to mit. Nie ma żadnej ochrony kupującego. Zostałem oszukany na Allegro! nie możliwe? ale fakt! Zakupiłem towar, który został uszkodzony w transporcie i z tego powodu zwróciłem, mieszcząc się w terminie 14 dni. Sprzedawca nie uznaje reklamacji i niestety allegro mu wtóruje. Allegro Protest zaproponowało 1/4 wartości zakupionego towaru. Sprzedający wszystko robi, żeby zwalić winę na mnie. Przedstawił lipną opinię reklamacyjną z rzekomej firmy kurierskie. Żadnych skanów, żadnych dokumentów, tylko jakiś cytat wysmarował w chacie. Nie ma mowy o ugodzie. Co mam zrobić w tej sytuacji?
Tak złożył sprzedający i rzekomo ją odrzucono. Nie przedstawił ani printscreeqów, ani innych dowodów. Odczekał parę dni, grając na zwłokę i zacytował w cudzysłowie niby ich odpowiedź w chacie na Allegro.
Drogich i problematycznych w przesyłce reczy nie kupuje się w sieci. Np. kosiarka, TV, meble.
W razie raklamacji zazwyczaj zostaje się na lodzie.
Dajmy na to taki telefon o wartości 4500zł, przepłacisz w sklepie stacjonarnym te 100zł ale naprawa bez problemu.
za takie komentarze, to ja dziękuję. kupuję na allegro ponad 15 lat i to pierwszy raz.
w takim razie powodzenia, ja kupiłem kiedyś telefon z niespłaconymi ratami. Nie dosyć że policja zabrała to jeszcze dostałem wyrok za paserstwo 1800 zł do zapłaty i karę 2lata w zawiasach. Sprzedawcy nie znaleziono. A miał być nowy. Wiele pod tym względem się nie zmieniło.
@laprej nie , oszukałeś sam siebie bo przed dokananiem transakcji nie zapoznałeś się z obowiązującym prawem przewozowym i podstawoymi paragrafami Kodeksu Cywilnego , a to poważny błąd .
nie potrzebuje porad życiowych, tylko konkretnych rozwiązań, konkretnej sytuacji. jeli nie ma takowych, po bić pianę.
Nic już nie zrobisz, źle spisałeś protokół szkody, reklamacja odrzucona. Kasy nikt Ci teraz nie podaruje i zostajesz ze złomem.
Jak nie chcesz porad życiowych to jeszcze nieraz Ciebie "odszukają na allegro" i wyślą uszkodzony towar.
@laprej chcesz porad życiowych to ci poradze wedlug uokiku reklamację na usluge wykonania dostawy skladać powinien odbiorca a dlaczego? Bo ma potem papier od przewoźnika potwierdzający wine sprzedawcy dotyczącą nieprawidlowego spakowania towaru a nie rzuca pomówieniami ze sprzedawca oszukuje go lipną odpowiedzią przewoźnika, za pomówienia można paragrafem zarobić. Twoje obowiązki jako kupującego 1 sprawdzić towar po przysłaniu, 2 zgłosić uszkodzenie spisując protokół szkody i informując sprzedawcę o uszkodzeniu transportowym, 3 ustalić zgodnie z prawem kto ma prawo do zlożenia reklamacji u przewoźnika i udostępnić pełnomocnictwo i materiał dowodowy, poczekać do 30dni na odpowiedź reklamacyjną od przewoźnika. Skoro ty masz takie problemy oznacza to jedno olałeś te punkty i zrobiłeś zwrot tego uszkodzonego towaru prawdopodobnie wedlug ustawy konsumenckiej jako bez podania przyczyny czyli w zakupie od firmy zadzialał art 34.4 uk pomniejszenie wartości zwrotu nawet do 1 grosza a jeśli zakup był od osoby prywatnej to niebezpieczenstwo utraty lub uszkodzenia rzeczy przechodzi na kupującego w chwili wydania jej przez sprzedawcę przewoźnikowi czyli tez sam powinieneś składać reklamacje do przewoźnika.