Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zwróciłem towar 17.09 dostałem maila ze 19.09 został on dostarczony do sprzedawcy i ma się on ze mną kontaktować. Podałem nr telefonu i mail i do tej pory nie uzyskałem ani odpowiedzi ani pieniędzy. W szczegółach zwrotu jest informacja, że zwrot jest weryfikowany. Co mam zrobić? Proszę o pomoc w tej sytuacji
@Client:102241631 Cześć 🙂 Poproszę Cię o numer zamówienia, ponieważ na tym koncie nie widzę zamówienia ze zleceniem zwrotu 17.09. Najbliżej będzie zamówienie numer a931ffb1-2c77-11ed-b487-eb6a1740e782 z datą wniosku 15.09. Czy chodzi o to zamówienie, czy sprawa dotyczy innego konta?
Jeśli jest to zamówienie, o którym wspomniałam powyżej, to sprzedający jeszcze nie zlecił zwrotu środków. W tym przypadku możesz rozpocząć dyskusję lub skontaktować się ze sprzedającym przez Centrum Wiadomości i przypomnieć o zwrocie. W razie problemów koniecznie daj znać 🙂
Sprzedający ma 14dni max na zwrot środków, więc poczekaj a jak mnie czas to wówczas otwórz dyskusję.
Zwróciłeś towar - OK. Zapewne leży u sprzedawcy. Teraz jeszcze wyślij mu powód zwrotu - np. formularz z odstąpieniem od umowy lub formularz reklamacyjny.
Sam zwrot nic nie znaczy - to tylko odesłanie towaru do sprzedawcy, ważny jest powód zwrotu - odstąpienie od umowy, reklamacja.
Nie mamy informacji czy dołączył powód zwrotu/reklamacji czy nie!