Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zwrot zgłoszony, zaakceptowany, a na koncie pieniędzy brak... Allegro mi pisze: "Sprzedający zlecił zwrot pieniędzy za zakup. Szczegóły zwrotu znajdziesz w e-mailu lub w Szczegółach zakupu." Ale ja nic nie mam na mailu, w Szczegółach zakupu jest: "Decyzja sprzedającego - pełen zwrot pieniędzy."
Sprzedający pisze: "Wznawiamy zwrot po raz kolejny, jednak blokada konta przez allegro skuteczne uniemożliwia jakiekolwiek pozyskanie czy też zwrot środków. Codziennie proszę o umożliwienie wznowienia działania konta jednak bez rezultatu."
Jak mam odzyskać pieniądze? Sprzedający twierdzi, że to wina Allegro i na moją logikę, tak właśnie jest.
Jakieś pomysły co dalej?
Środki wracają tam skąd wyszły, jak płaciłeś? a po maili to trwa 3dni. Czasem także zdarza się ze śrdoki wracają do sprzedającego z jakiegoś powodu,
Płaciłem z tego samego konta i przy zwrocie podałem to samo konto. Na przesyłce wpisałem numer zwrotu. Czekam od 13 sierpnia. I to już ponownie, po interwencji. Gość twierdzi, że allegro mu blokuje dostęp do konta. Allegro twierdzi, że powinienem mieć już kasę.
@e_a_poe poproś o potwierdzenie przelewu z allegro i do banku uderzaj
Ok, tak zrobię.
A on jeszcze wspomniał, że zlecił zwrot w Allegro pay, a ja nie mam tego aktywowanego, ale to chyba nie problem?
@e_a_poe Środki wracają tam skąd wyszły, Allegro Pay to zakup na raty i jak nie płaciłeś tak to nie mogą tam wrócić: @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
@e_a_poe Sprzedający ma zablokowane konto Allegro więc nie może zlecić zwrotu z konta Allegro, ale taka sytuacja może trwać nawet wiele miesięcy. Może i powinien wykonać zwrot wpłaty z własnego konta bankowego, konta bankowego chyba mu nie zablokowali.
Czy była otwarta dyskusja Allegro ? Jeśli nie była to trzeba szybko otworzyć i domagać się zwrotu pieniędzy ewentualnie z odsetkami.
Po otwarciu dyskusji i przeprowadzeniu procedury wyjaśnień prawdopodobnie dostaniesz propozycję odszkodowania z Allegro Protect. A sprzedający niech sobie wyjaśnia to potem z Allegro
@e_a_poe podaj mi numer zamówienia, którego dotyczy sprawa. Czy masz otwartą dyskusję ze sprzedającym?
Nie mogę otworzyć dyskusji, ponieważ klikam Otwórz dyskusję > Co się stało> Brak zwrotu wpłaty i po naciśnięciu DALEJ pojawia się komunikat: "Sprzedający zlecił zwrot pieniędzy za zakup. Szczegóły zwrotu znajdziesz w e-mailu lub w Szczegółach zakupu." I mogę tylko nacisnąć OK. I nie ma żadnej dyskusji.
I nie klikałem, że problem rozwiązany ... chyba że przypadkowo
EDIT: udało się otworzyć dyskusję po którejś próbie...
Nr zamówienia:
@e_a_poe Sprzedający kilka razy zlecał zwrot do tego zamówienia, niestety żadna z tych płatności nie rozliczyła się poprawnie. Mam nadzieję, że sprawę uda się w krótkim czasie wyjaśnić w dyskusji.