Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry. Od wielu lat robię zakupy online w różnych krajach. ale to właśnie na Allegro miałem problemy z jednym z zakupów za odpowiednio dużą kwotę (towar został opłacony i nie został dostarczony). Sprzedający zwrócił pieniądze za pośrednictwem Allegro Finance. Nie zamknąłem sporu, ponieważ pieniądze nie wróciły jeszcze na moje konto. Ale jakoś spór się skończył. Konkluzja: spór został rozwiązany, ale pieniądze nigdy nie zostały mi zwrócone. Co mam zrobić i gdzie mam się udać?
Nr zamówienia
366da051-27c8-11ed-a192-9da6892c6dea
Identyficator płatności39dcd671-27c8-11ed-8265-45fbdc2c5e22
Sprzedawca
[edycja]
@Client:105062650 Cześć. 🙂 Przykro mi, że czekasz. W systemie widzę, że sprzedający zlecił przelew wczoraj (05.10.2022), zatem środki do końca jutrzejszego dnia powinny znaleźć się na Twoim koncie.
Dziękuję za odpowiedź) Czy pieniądze wrócą natychmiast na kartę, którą zapłaciłem za towar?
@Client:105062650 Wrócą bezpośrednio na kartę, za pomocą której opłaciłeś zamówienie
Dzień dobry. Pieniądze nie trafiły na kartę. Gdzie mam się udać i co muszę zrobić
@Client:105062650 Napisz proszę do nas przez ten formularz zgłoszeniowy i poproś o potwierdzenie zlecenia tego zwrotu. Wówczas będziesz mógł udać się do swojego banku, aby wyjaśnić tę sytuację.
@Client:105062650 Ja bym jednak radził nieco odczekać, przynajmniej do poniedziałku.
Dziś jest sobota, banki nie pracują, Allegro też chyba ma wolne poza koniecznymi dyżurami.
Sprawdź konto w poniedziałek około południa i dopiero wszczynaj dochodzenie.