Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jakiś czas temu zwróciłem uszkodzony towar. Sprzedający poinformował mnie o zwrocie za pośrednictwem allegro. Było to już 2 tygodnie temu i do dzisiaj nie otrzymałem żadnej informacji na temat zwrotu pieniędzy. Gdzie szukać pomocy? Sprzedający wysłał mi potwierdzenie realizacji zwrotu przez allegro.
@jolkaupc Podaj mi proszę numer zamówienia, o które chodzi.
699b6ea1-1b15-11ec-a3a0-e764d2505934
@jolkaupc Zwrot nie został poprawnie zrealizowany. Możliwe, że na saldzie sprzedającego w Allegro Finanse nie było wystarczających środków. W tej sytuacji sprzedający powinien podjąć kolejną próbę zwrotu wpłaty lub oddać Ci pieniądze poza naszym systemem.
Jeżeli sprzedający zwraca środki to Allegro wysyła do ciebie maila, powiadomienie od sprzedającego nie musi być wiarygodne, inaczej ma się spłata jeżeli zakup na raty, środki wracają na konto pożyczkodawcy.
@jolkaupc Pomocy szukaj tu; https://allegro.pl/dyskusje/nowa bo sprzedający nie oddał Ci pieniędzy. Po otwarciu Dyskusji zaraz odda.