Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, zakupiłem przedmiot i go opłaciłem, ale sprzedawca do mnie napisał, że nie ma go na stanie, więc anulowałem zakup i poprosiłem sprzedawcę o zwrot. Po dwóch dniach oczekiwania otworzyłem dyskuję bo sprzedawca nie odpowiadał na wiadomości. W dyskusji sprzedawca pisze, że już odsyła, co było kłamstwem bo środków do tej pory nie otrzymałem. Prosząc o pomoc allegro w dyskusji odpisali tylko "Proszę XYZ o niezwłoczny zwrot pieniędzy." Co mogę jeszcze zrobić ? Czy iście z tym na policję to dobry pomysł ?
Zwróci, trochę cierpliwości, poczekaj Allegro zadziała. Tak wg prawa to sprzedajacy ma 14dni max na zwrot środków.
Witaj, sprzedawca dobrowolnie zobowiązał się do zwrotu Twoich pieniędzy w terminie 2 dni roboczych od anulowania zakupu. Przywłaszczając je sobie na dłużej narusza regulamin Allegro w punkcie 5.12.a. Rozpoczęcie dyskusji i prośba do Allegro o zajęcie stanowiska w Twojej sprawie to dobry krok, ale niewystarczający. Na początek napisz do Allegro przez formularz dostępny na stronie: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=e2e1f990-74d6-4bea-9b5c-a408bde7983d&subjectId=da43023c-b... przedstaw swoją sprawę i poproś o weryfikację sprzedającego. Dział bezpieczeństwa transakcji powinien wiedzieć, że sprzedawca opóźnia zwrot pieniędzy kupującym i podjąć kroki, które zapobiegną stratom po stronie innych kupujących i Allegro. W dalszej kolejności zamknij dyskusję jako nierozwiązaną i złóż wniosek o rekompensatę z Allegro Protect: https://allegro.pl/dla-kupujacych/allegro-protect Powiadomienie policji będzie potrzebne wtedy, gdy zawiodą mechanizmy ochrony kupującego udostępniane przez Allegro.