Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, 26 czerwca zakupiłem produkt z Chin, gdzie przewidywany termin dostawy do 3-4 lipiec. 2 dni temu napisałem do sprzedającego kiedy mogę spodziewać się przesyłki. Żadnego kontaktu z nim. Dziś klikałem w zakładkę zwrot towaru z myślą że skoro towar nawet nie został wysłany do mnie ( brak żadnego SMS ani nic) to zwrot środków odbędzie się bez problemów, oprócz tego że koszty przesyłki nie zostały zwrócone. Wypiłem pole i zaznaczyłem że produkt nie dotarł na czas. Poczekam do jutra czy paczka dotrze do mnie w co wątpię. Więc jeśli nic nie będzie to co w takim wypadku zrobić? Prosiłbym o pomoc. @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @ko_alka @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
@Client:123271045 termin dostawy był przewidywany 🙂 jak teraz zrezygnujesz - odstąpisz a zostało wysłane, pokryjesz koszt powrotu paczki 😞 żadnego SMS czy maila raczej nie dostaniesz bo to idzie chyba zbiorczo, a potem jest przekazywane do Poczty Polskiej i oni doręczają 🙂
Czas to przeważnie 2-3 tygodnie 😞
A jakiś zwrot części pieniędzy jest możliwy?
Proszę, wskaż numer zamówienia, o które chodzi.
4efac2f0-33a2-11ef-82e5-45db6cd93ca4
Nie do końca, jak sprzedający wystawia termin dostawy są to warunki umowy i ma je dotrzymać, nie ma dostawy i sprzedający nie konsultował jej zmiany, masz prawo odstąpić od umowy zakupu.