Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam serdecznie, gdzie mogę sprawdzić czy sprzedający zwrócił środki za zapłacony towar wystawiony do sprzedaży,poczym powiadomił że nie ma go na stanie w sklepie. Kontaktowałem się że sprzedającym, stwierdził że zwrócił pieniądze przez allegro.
@PEE41 Podaj mi proszę numer zamówienia lub oferty, o którą chodzi. Sprawdzę czy sprzedający zlecił zwrot.
Witam,nr.oferty to :11212293639 2sztuki
Nr.zamówienia :
3d4e4df6-f6dd-11ec-b554-5918d6c4c760
Może dodam jeszcze że mieszkam za granicą, walutę do płatności mam ustawioną w euro,co daje mi możliwość płacenia po przez Pay Pal.
@PEE41 Nie widzę w naszym systemie informacji o zleconym zwrocie do tego zamówienia. Poproś sprzedającego o potwierdzenie, że go wykonał. Dodatkowo gdyby faktycznie tak było, otrzymałbyś od nas powiadomienie mailowe.
Dziękuję za szybką odpowiedź, skontaktuję się ponownie ze sprzedającym,dam znać co mi odpowiedział.Pozdrawiam.
Witam, problem rozwiązanypo wysłuchaniu wiadomości do sprzedającego . Powiadomiłem że skontaktowałem się z moderatorem allegro,po kilku minutach miałem odpowiedzi że sprawdzą i jeżeli nie było zwrotu pieniędzy natychmiast się tym zajmą. Niedawno otrzymałem zwrot na konto. Dziękuję za pomoc, pozdrawiam.