Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam otrzymałem informację od sprzedającego o rozpoczęciu zwrotu środków dnia 12.12.2023, lecz dalej nie otrzymałem pieniędzy na konto. Czy jest możliwość sprawdzenia jaki jest status zwrotu albo coś w tym stylu? Płaciłem blikem. @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@0Filip Cześć. 🙂 A o który zakup chodzi? Podaj proszę jego numer
Numer zwrotu to YXK9/2023, a numer zamówienia e1157a20-9101-11ee-92cb-b199fe55b26c.
@0Filip Środki zostały zwrócone (29,00 zł) 12 grudnia. Sprawdź konto, z którego opłaciłeś to zamówienie (metoda płatności z Bankiem Pekao).
Jeśli nie zlokalizujesz środków, to daj znać. Prześlemy Ci potwierdzenie przelewu i będziesz mógł wyjaśnić tę sprawę w swoim banku.
Sprawdzałem, niestety nie ma nigdzie zwrotu środków, sytuację wyjaśniać bezpośrednio z bankiem czy z dostawcą płatności? Chyba Pay Pro?
@0Filip Z bankiem — kiedy dostaniesz potwierdzenie płatności. Poczekaj proszę, zlecę wysyłkę tego dokumentu do Ciebie mejlem.
Dziękuję