Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam.
Zamówiłem suszarkę do butów, kwota 178zl. Rozłożyłem ją by sprawdzić jak działa, jednak nie byłem zadowolony.
Zwróciłem towar, jednak sprzedawca zwrócił mi na konto 1.79 zl
Czy tak może postąpić?
@dyrekt co oznacza rozłożyłem ją ? rozebrałeś na części, czy wyjąłeś z pudełka ?
Wyjąłem z pudełka
@dyrekt jeśli wyjąłeś z pudełka, to w żadnym wypadku nie ma prawa potrącać Ci cokolwiek z kwoty jaką wpłaciłeś. Zapytaj go przede wszystkim na jakiej podstawie obniżył wartość, musi przecież wskazać jakieś wady/uszkodzenia tego produktu, skoro według niego jest praktycznie bez wartości.
dyrekt oltwórz dyskusję ze sprzedawcą i tam zapytaj na jakiej podstawie obniżył wartość zwrotu . Po 24H na Twoją prośbę włączy się do dyskusji administrator i pomoże Wam dojść do porozumienia . My nie znamy sytuacji od drugiej strony / sprzedawcy / dlatego nie jesteśmy w stanie na forum pomóc inaczej jak wskazać drogę do porozumienia .
Widocznie zniszczyłeś ją do tego stopnia, że nie nadaje już się do ponownej sprzedaży i sprzedawca uznał, że tylko tyle ci się należy. Brawa dla sprzedawcy, za odwagę!
😄
@dyrekt Sprzedawca może pomniejszyć kwotę zwrotu wtedy, gdy towar ma zmniejszoną wartość ze względu na używanie go przez kupującego, czyli na przykład ma rysy, plamy, uszkodzenia mechaniczne. Kupujący ma prawo przetestować towar po zakupie i go zwrócić. Jeżeli nie ma śladów użytkowania, sprzedawca nie może niczego potrącać. Gdyby nawet takie ślady były, potrącenie kwoty zwrotu musi być poparte odpowiednimi wyliczeniami. Były już tu opisywane przypadki, gdy sprzedawcy próbowali zwrócić za towar 1 zł. Otwórz Dyskusję; https://allegro.pl/dyskusje/nowa zgłoś problem i po 24 godzinach poproś tam o pomoc Allegro. Może masz jakiś dowód na odesłanie towaru w stanie nienaruszonym? Jeśli tak, zamieść go w Dyskusji. Zapytaj sprzedawcę, czy ma dowód wskazujący na to, że zwróciłeś towar zniszczony. W Dyskusji wsparcia udzieli Ci pracownik Allegro.
Gdyby Dyskusja nie przyniosła rozwiązania, zakończ ją jako nierozwiązaną po 14 dniach i złóż wniosek o rekompensatę z Programu Ochrony Kupujących; https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/wybor-zamowienia
Niestety nic nie mam.
Sprzedający twierdzi, że przedmiot jest całkowicie zniszczony.
Można sprawdzić działanie takiej suszarki nie susząc butów? Dlaczego nie byłeś zadowolony?