Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Otrzymałem informację że zwrot allegro protect został mi przyznany, za chwilę sprzedający wysłał skrina że również przelał środki. Przelew od sprzedającego już do mnie doszedł, sprzedający upiera się żeby zwrócić mu środki a na maila.dostalem wiadomość że mam 7 dni na zwrot środków do allegro protect. Co zrobić w tej sytuacji ?
Cześć @Client:105016468. W tej sytuacji powinieneś otrzymać od nas wiadomość mailową z danymi do zwrotu wpłaty z przyznanego Allegro Protect, ponieważ sprzedający rozwiązał Twój problem i zrealizował zwrot środków.
Resztę wyjaśnimy już bezpośrednio ze sprzedającym 🙂
Pytanko dodatkowe, login który muszę podać w tytule przelewu do allegro to to 'Client:(tu cyfry)' ? Czy login do aplikacji ?
Swój Client...
Czyli ten który znajdę w informacjach o koncie a zaczyna się od Client tak ? Login przeważnie jest podawany z hasłem przy logowaniu ale chyba nie tutaj.
@Client:105016468 Twój login to "Client:105016468"
Sprzedającemu również zwrócicie środki zajumane przez AP ? 😉