
Kamilll321
#1 Nowicjusz#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
21-03-2023
13:23
Sytuacja wygląda tak, zamówiłem produkt w ciągu 5 minut od zamówienia zauważyłem że wybrałem zły chciałem anulować zamówienie lecz w rubryce szczegóły zamówienia nie ma Anuluj zamówienie oraz gdy klikam Zwrot pokazuje mi się płatność przelewowa( gdzie zostało zamówione z pobraniem)... Co mam w tym wypadku zrobić ? Kontaktowałem się z firmą powiedzieli żebym anulował zamówienie ale nie mam takiej możliwości...Ktoś coś doradzi ?
oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1
LEW433
#21 Demiurg#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
21-03-2023
13:29
Nie można w systemie, więc wyślij maila do sprzedającego o rezygnacji, albo napisz w centrum wiadomości: https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/dane-i-ustawienia-konta/centrum-wiadomosci-allegro-LvY8REV7o...
oznacz moderatorów