anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot hulajnogi elektrycznej

Osk93ar
#7 Wielbiciel#

Witam, 31 sierpnia kupiłem hulajnogę otrzymałem ją 6 września 15wrzesnia kontaktowałem się w sprawie napraw gwarancyjnych  18 września utworzyłem zwrot  sprzedawca nie jest Polakiem widać bo używa jakiegoś translatora. Pierw prosili mnie o wysłanie nagrania z problemem ale niestety nie nagram mu momentu jak hulajnoga traci napięcie 😉albo śruby się się samoistnie odkręcają a są takiej twardości że gwinty się wyrabiają.... bo nie mam kamery sportowej  A nie będę jechał w jednej ręce z Telefonem xd no dobra sedno pytania zwrot oznaczyłem jako poczta polską bo hulajnoga trochę waży a jedyną miała w opcjach zwrotu paczkę powyżej 30kg  Moje pytanie brzmi bo nawet nie wiem dokąd będzie zwrot, czy taki sposób zwrotu ze sprzedawcą przysyła kuriera a w opcjach zakupu zaznaczyłem zwrot że ja drukuje etykietę zwrotna a z tego nie skorzystam jest bezpieczny? W danych firmy widniejących na allegro nie ma info że jest zarejestrowany w Polsce  więc mam trochę obawy że  ze sprzedawcą mały skośnooki otrzyma zwrot a ja mogę nie otrzymać zwrotu gotówki która jest nie mała 😁

"Dzień dobry

Widzimy, że zdecydowałeś się na zwrot hulajnogi, ponieważ magazyn zwrotów hulajnogi znajduje się w innej lokalizacji. Jeśli zwrócisz hulajnogę bezpośrednio, nasz magazyn może odrzucić paczkę.

Zalecamy skontaktowanie się z nami przed zwrotem paczki

Czy możesz nam podać powód zwrotu paczki? Będziemy nadal udoskonalać nasze usługi

Z góry dziękuję za odpowiedź

Miłego dnia"

 

  • Kolejna to

Dzień dobry

Dostarczymy Ci bezpłatną etykietę zwrotną. Proszę zapakować hulajnogę, aby uniknąć wtórnych uszkodzeń podczas logistyki.

Proszę potwierdzić, czy następujący adres odbioru jest poprawny:

XxX moje dane XxX 

Podaj także swój adres e-mail, aby firma logistyczna mogła się z Tobą skontaktować.

Z góry dziękuję za odpowiedź

Miłego dnia.

  • No i ostatecznie napisał 

Dzień dobry

Umówiliśmy się dla Ciebie na przyszły tydzień z odbiorem od drzwi do drzwi firmy logistycznej. Prosimy o wcześniejsze spakowanie hulajnogi, aby uniknąć uszkodzeń podczas logistyki.

Prosimy o informację po wysłaniu paczki, będziemy śledzić przesyłkę i zwrócimy pieniądze po potwierdzeniu odbioru paczki w magazynie.

Miłego dnia

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

 Zapewne to był okazyjny zakup w bardzo korzystnej cenie jakiejś chińskiej hulajnogi gdzie zawsze są problemy ze zwrotem oraz dużymi kosztami odesłania . Takich ofert najlepiej unikać jak ognia.

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@Osk93ar jak Ci podeśle etykietę to w czym masz problem ? zgodnie z nowymi przepisami, reklamowany towar odbiera sprzedawca 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów