Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zrobiłem zwrot już 8 dni temu i dalej czekam na pieniądze , jak długo jeszcze mam czekać ?
@xyz96 pytanie do Ciebie ;]
@hubciopupcio1998 Masz tracking? Czy zwrot przedmiotu dotarł już do Sprzedajacego? Jezeli tak, to spytałeś się go o to?
@hubciopupcio1998 sprzedawca ma 14 dni od odstąpienia, sprawdź czy zwrot dotarł do sprzedawcy może zaginął 😞
Witaj @hubciopupcio1998 ,
Przedsiębiorca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy.
Jeżeli przedsiębiorca nie zaproponował, że sam odbierze rzecz od konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Niezwłocznie należy rozumieć jako tyle, ile potrzebne jest do zabezpieczenia prawidłowego wykonania zobowiązania, tj. na wykonanie prostych czynności, jak przeliczenie towaru, sprawdzenie dokumentów sprzedaży i wysłanie należności.
Pozdrawiam.
Ty też masz dość CZARNEJ LISTY KUPUJĄCYCH? Poprzyj pomysł!
@hubciopupcio1998 Sprzedawca ma obowiązek zwrócić wpłatę niezwłocznie, może się wstrzymać do chwili otrzymania zwracanej rzeczy. Jeśli dokona zwrotu wpłaty, otrzymasz powiadomienie e-mail od Allegro. Możesz go ponaglić przez ten formularz; https://allegro.pl/dyskusje/nowa Ma obowiązek udzielić odpowiedzi w ciągu 24 godzin.
Naturalne jest że sprzedawca wstrzyma się do chwili otrzymania zwrotu towaru, tyle krętaczy że lepiej tego na piękne oczy nie robić. "Sprzedawca ma obowiązek zwrócić wpłatę niezwłocznie..."ale jednak według przepisowy prawa ma na to 14 dni - a PRAWO to PRAWO