anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot kosztów poprzez allegro24

kisss94
#8 Zapaleniec#

Witam. Jakiś czas temu kupiłam grę na konsole od lombardu zamiast gry wysłali mi coś innego przez pomyłkę. Dogadaliśmy się wysłali kuriera oddałam im paczkę oni wysłali mi pieniądze na allegro24 niestety nie miałam tego aktywowane, dość długo zajęła mi aktywacja, w końcu zostało aktywowane ale środków nie ma. Oni pokazali, że wysłali gdzie szukać tych pieniędzy ? Proszę o pomoc kompletnie się na tym nie znam. 

oznacz moderatorów
10 ODPOWIEDZI 10

Client:44052296
#21 Demiurg#

@kisss94 nie allegro24 tylko Przelewy24.

A jak płaciłeś za zakup? Z zasady pieniądze wracają tam z skąd była dokonywana wpłata.

Przypadkiem nie masz ich w panelu Allegro Pay

 

oznacz moderatorów

kisss94
#8 Zapaleniec#

Przepraszam pomyliłam się. No właśnie nie mam nic w tym panelu. Nie znam się na tym kompletnie a oni pokazali faktycznie, że wysłali i nigdzie nie ma

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@kisss94 a ile czasu minęło od wykonania zwrotu pieniędzy? Jak płaciłeś za przedmiot? Dostałeś jakoś wiadomość email od allegro?

oznacz moderatorów

kisss94
#8 Zapaleniec#

Płaciłam blikiem. Patrzyłam teraz to 20 października wykonali zwrot przez przelewy24 ale miałam wyłączone te przelewy24 musiałam je aktywować ale zanim do tego doszłam to trochę minęło i allegro od razu też nie aktywuje. W końcu aktywowali ale tych pieniędzy nie ma. 

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@kisss94 jak było płacone blikiem top zwrot poszedł na konto, czy dostałeś maila od allegro że sprzedawca zlecił zwrot ???

________
Κώστας
oznacz moderatorów

kisss94
#8 Zapaleniec#

Żadnego e-maila nie dostałam, tylko wysłali mi screen, że puścili zwrot

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@kisss94 jak by puścili przez allegro to byś dostał maila,  @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_   podaj numer zamówienia to sprawdzą co się dziej z kasa 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@kisss94 sprawdziłam to i jeśli chodzi o zamówienie nr 85f85f80-507b-11ed-8b28-ab78537214bd to sprzedający zwrócił wpłatę 20 października. Taki zwrot, tak jak wskazuje @kostas11 wraca na instrument płatniczy, którym zamówienie było opłacone, czyli w tym wypadku na konto przypisane do BLIKa. Sprawdź to proszę w zestawieniu operacji w Twoim banku. 
Jeśli nie znajdziesz tego zwrotu, napisz tu proszę ponownie, poproszę o przesłanie potwierdzenia tego zwrotu do Ciebie i będziesz mogła wyjaśnić tę sprawę z bankiem. 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów

kisss94
#8 Zapaleniec#

Dziękuję za pomoc, wszystko już wyjaśnione, wszystko się zgadza. Pozdrawiam.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@kisss94 bardzo się cieszę i dziękuję za potwierdzenie 🙂 
Miłego wieczoru! 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów