Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zrobiłam kilka dni temu zakupy, z wykorzystaniem monet. Z jakichs przyczyn - niezależnych ode mnie, płatność nie przeszła. Jeśli anuluje zamówienie, czy dostanę zwrot monet?
@warsawmarmaid Jaki status ma płatność? Nieudana, anulowana? Jeśli tak, monety w formie kuponu powinny wrócić do Twojej zakładki Kuponu w ciągu 24 godzin. Skoro nie wróciły, napisz do Allegro tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=9225c771-efb6-4de8-8580-76bd8d7c77eb
@warsawmarmaid sprawdziłam, że kupon już powrócił i jest gotowy do wykorzystania do 28 stycznia 2022. Zobaczysz go tutaj oraz na fromularzu płatności i dostawy w części "Twoje zniżki" po wybraniu płatności z góry.