Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Hej.
9 kwietnia dostałam 2 maile od Allegro, że sprzedawcy zlecili zwrot pieniędzy za zakupy. Minęło 10 dni i nic na konto nie wpłynęło. Co dalej? Ile to może trwać? Pierwszy raz zwracałam jakieś produkty i już problem 😞
@moni_a7 jezeli to e-mail od allegro to sprawdź konto z którego płaciłaś za przedmiot. Zwykle to trwa 24 godziny ale może przeciągnąć się do 3 dni.
@moni_a7 Sprawdź wszystkie swoje konta. Jeśli nic nie ma, złóż reklamację w Allegro tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=897a78b3-59d5-48dc-ace4-c27507e9a17f
Mam 1 konto, z którego korzystam na Allegro. I nie mam na nim ani 1 ani 2 przelewu 😞
Tu też nic nie masz? https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/srodki-i-historia-operacji#!/
Pisz do Allegro, niech Ci oddają kasę z odsetkami.
nic. Zakładam, że przy niektywnym koncie by się coś i tak wyświetliło?
@moni_a7 ja również widzę, że Sprzedający dokonali zwrotu. To była płatność BLIK przez Przelewy24, środki powinny wrócić na konto, z którego był wygenerowany kod BLIK, rozumiem, że nie masz ich we wskazanych miejscach. Nie martw się, konsultuję Twoją sprawę i gdy tylko otrzymam informację, wrócę tutaj z odpowiedzią!
Ok, po Twoim napisaniu o kodzie BLIK kazałam jeszcze mężowi sprawdzić jego konto i oczywiście są zwrócone... nie ogarnęłam, że to on płacił. Przepraszam za zamieszanie 😞 i BARDZO dziękuję za ekspresowe wiadomości i zapalenie lampki w głowie. Jeszcze raz przepraszam.
@moni_a7 nic się nie stało! Najważniejsze, że wszystko się zgadza 🙂 Pozdrawiam!