anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot pieniędzy na konto

MAMY ROZWIĄZANIE!
moni_a7
#7 Wielbiciel#

Hej.

9 kwietnia dostałam 2 maile od Allegro, że sprzedawcy zlecili zwrot pieniędzy za zakupy. Minęło 10 dni i nic na konto nie wpłynęło. Co dalej? Ile to może trwać? Pierwszy raz zwracałam jakieś produkty i już problem 😞

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8
Client:44052296
#21 Demiurg#

@moni_a7  jezeli to e-mail od allegro to sprawdź konto z którego płaciłaś za przedmiot. Zwykle to trwa 24 godziny ale może przeciągnąć się do 3 dni.

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

@moni_a7 Sprawdź wszystkie swoje konta. Jeśli nic nie ma, złóż reklamację w Allegro tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=897a78b3-59d5-48dc-ace4-c27507e9a17f

oznacz moderatorów
moni_a7
#7 Wielbiciel#

Mam 1 konto, z którego korzystam na Allegro. I nie mam na nim ani 1 ani 2 przelewu 😞

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

Tu też nic nie masz? https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/srodki-i-historia-operacji#!/

Pisz do Allegro, niech Ci oddają kasę z odsetkami.

oznacz moderatorów
moni_a7
#7 Wielbiciel#

nic. Zakładam, że przy niektywnym koncie by się coś i tak wyświetliło? 

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@moni_a7 ja również widzę, że Sprzedający dokonali zwrotu. To była płatność BLIK przez Przelewy24, środki powinny wrócić na konto, z którego był wygenerowany kod BLIK, rozumiem, że nie masz ich we wskazanych miejscach. Nie martw się, konsultuję Twoją sprawę i gdy tylko otrzymam informację, wrócę tutaj z odpowiedzią! 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
moni_a7
#7 Wielbiciel#

Ok, po Twoim napisaniu o kodzie BLIK kazałam jeszcze mężowi sprawdzić jego konto i oczywiście są zwrócone... nie ogarnęłam, że to on płacił. Przepraszam za zamieszanie 😞 i BARDZO dziękuję za ekspresowe wiadomości i zapalenie lampki w głowie. Jeszcze raz przepraszam. 

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@moni_a7 nic się nie stało! Najważniejsze, że wszystko się zgadza 🙂 Pozdrawiam!

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów