Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Zwróciłem zakupiony produkt, otrzymałem informację o tym , że pieniądze zostały zwrócone, mija już około 7 dni roboczych i dalej nie widzę zwrotu pieniędzy u siebie.
DATA ZGŁOSZENIA I NUMER ZWROTU16 lis 2021 17:46 8NPK/2021
@MichalPuzon No właśnie, a ma to trwać 3 dni robocze. Reklamację złóż tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=897a78b3-59d5-48dc-ace4-c27507e9a17f
@MichalPuzon Podaj mi proszę numer zamówienia, o które chodzi.
@MichalPuzon Sprawdź proszę dokładnie konto, z którego dokonywałeś płatności. Sprzedający zlecił zwrot 20 listopada.
Już sprawdzałem kilka razy. Nie mam.
Sprawdziłem jeszcze raz numer konta jaki podałem, wszystko jest poprawnie.
@MichalPuzon W takim razie napisz proszę do nas wiadomość bezpośrednio przez ten formularz kontaktowy i poproś o wygenerowanie potwierdzenia przelewu. Z tym dokumentem będziesz mógł wyjaśnić tę sytuację w swoim banku.
No i znowu bank niby nie zaksięgował przelewu przychodzącego. To się normalnie nie zdarza, czytam o tym tylko na forum allegro. Przelewy na duże kwoty są księgowane na moim rachunku zawsze od wielu lat.