Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dobry wieczór
20.02.2024 anulowałem zakup z przed dwóch dni wcześniej ponieważ podczas pakowania sprzedający uszkodził zakupiony przeze mnie artykuł. W tym samym dniu sprzedający zlecił zwrot pieniędzy lecz do mnie nie dotarły 26.02.2024 po moim telefonie kolejny raz zlecił zwrot i dalej nic nie dotarło na moje konto ( płaciłem BLIK ). Gdzie szukać zwróconych pieniędzy?
Jak zleca zwrot przez AF sprzedający to dostajesz maila od Allegro o zwrocie środków, był mail? jak był to w 3dni wracają śrdoki tam skąd wyszły. Nie ma ma maila mógł nie zwrócić środków.
@JARO3 zwroty zostały zlecone, jednak anulowane w systemie, ponieważ nie udało się pobrać środków. Skontaktuj się proszę ze sprzedającym. W takiej sytuacji może zasilić swoje konto Allegro Finanse kwotą potrzebną na zwrot wpłaty. Tutaj instrukcja jak to zrobić.
Rozmawiałem dziś ze sprzedającym, ma na ekranie że wszystkie pozycje z tego zamówienia zostały w pełni zwrócone.
w pozycji do zwrotu jest 2x wpłata zwrócona bo były dwa reflektory w osobnych ofertach.
A do mnie zwrot kwoty nie dotarł.
@JARO3 Sprzedający dzisiaj zlecił ponownie zwrot. Płatność jeszcze się nie rozliczyła. Jeśli tym razem zwrot rozliczy się poprawnie, otrzymasz powiadomienie mailowe z informacją na ten temat.
Do teraz ani powiadomienia, ani pieniędzy. czy ktoś jest w stanie mi pomóc?
@JARO3 wczorajszy zwrot również jest anulowany, ale widzę, że dziś sprzedający po raz kolejny go zlecił. Jeśli jutro do końca dnia, nie otrzymasz pieniędzy, poproś sprzedającego, żeby skontaktował się z nami przez ten formularz w sprawie tych zwrotów.