anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

zwrot pieniędzy po anulowaniu zakupu

MAMY ROZWIĄZANIE!
JARO3
#7 Wielbiciel#

Dobry wieczór

20.02.2024 anulowałem zakup z przed dwóch dni wcześniej ponieważ podczas pakowania sprzedający uszkodził zakupiony przeze mnie artykuł. W tym samym dniu sprzedający zlecił zwrot pieniędzy lecz do mnie nie dotarły 26.02.2024 po moim telefonie kolejny raz zlecił zwrot i dalej nic nie dotarło na moje konto ( płaciłem BLIK ). Gdzie szukać zwróconych pieniędzy?

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6
LEW433
#21 Demiurg#

Jak zleca zwrot przez AF sprzedający to dostajesz maila od Allegro o zwrocie środków, był mail? jak był to w 3dni wracają śrdoki tam skąd wyszły. Nie ma ma maila mógł nie zwrócić środków.

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@JARO3 zwroty zostały zlecone, jednak anulowane w systemie, ponieważ nie udało się pobrać środków. Skontaktuj się proszę ze sprzedającym. W takiej sytuacji może zasilić swoje konto Allegro Finanse kwotą potrzebną na zwrot wpłaty. Tutaj instrukcja jak to zrobić. 

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów
JARO3
#7 Wielbiciel#

Rozmawiałem dziś ze sprzedającym, ma na ekranie że wszystkie pozycje z tego zamówienia zostały w pełni zwrócone.

w pozycji do zwrotu jest 2x wpłata zwrócona bo były dwa reflektory w osobnych ofertach.

A do mnie zwrot kwoty nie dotarł.

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@JARO3 Sprzedający dzisiaj zlecił ponownie zwrot. Płatność jeszcze się nie rozliczyła. Jeśli tym razem zwrot rozliczy się poprawnie, otrzymasz powiadomienie mailowe z informacją na ten temat. 

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
JARO3
#7 Wielbiciel#

Do teraz ani powiadomienia, ani pieniędzy. czy ktoś jest w stanie mi pomóc? 

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@JARO3 wczorajszy zwrot również jest anulowany, ale widzę, że dziś sprzedający po raz kolejny go zlecił. Jeśli jutro do końca dnia, nie otrzymasz pieniędzy, poproś sprzedającego, żeby skontaktował się z nami przez ten formularz w sprawie tych zwrotów. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów