anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot pieniędzy - reklamacja drugi raz

Moniskkka
#7 Wielbiciel#

Zakupione słuchawki bezprzewodowe, reklamacja zgłoszona na wadę dot zanikającej głośności,  po licznych konwersacjach sprzedawca wysłał drugie słuchawki. Obecnie słuchawki znowu bardzo cicho emitują dźwięk. 
mnie chce już trzeciej  pary, chce zwrot kasy. Czy mam prawo? 

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Moniskkka Zacznij od rozpoczęcia dyskusji. Przedstaw w niej swoje stanowisko i poczekaj na odpowiedź sprzedającego. Jeśli nie uda Wam się porozumieć, poproś o pomoc naszego pracownika.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów