anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot pieniędzy za anulowany zakup

Client:87885850
#7 Wielbiciel#
  • dokonałam zakupu u jednego ze sprzedawców 2 takich samych rzeczy (jedno po drugim) i natychmiast zapłaciłam ( dwa osobne przelewy). Ale znalazłam tańszy towar wiec anulowałam zamówienie i towaru nie otrzymałem. Od ponad 2 tygodni czekam na zwrot pieniędzy. Sprzedawca za jeden towar zrobił zwrot ( w ciągu 1 dnia miałam zwrot) ale za drugi już nie, gdy się upomniałam twierdzi że on zrobił wszystko tak jak trzeba tylko allegro przetrzymuje moje pieniądze. Do kogo mam się zgłosić? Policja? 

 

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

A3dam
#12 Orędownik#

Do Allegro. Zweryfikują prawdomówność Sprzedawcy.
@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@Client:87885850 Poproś Allegro o pomoc w tej sprawie tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5... Sprzedawca otrzyma odpowiedni komunikat i szybko wpłatę zwróci, o ile faktycznie jeszcze tego nie zrobił.

oznacz moderatorów

Client:44052296
#17 Koryfeusz#

@Client:87885850  a dobrze sprawdziłeś konto z którego płaciłeś. Nieraz bywało tak że pieniądze były zwracane z datą zapłaty za towar.

oznacz moderatorów

mr_oma
Moderator
Moderator

@Client:87885850, weryfikuję tę sprawę. Proszę Cię o chwilę cierpliwości. 

   Maja
   Moderator


   _____________
   Jeśli zdanie kogoś innego trafia w Twój punkt widzenia,
   nie czekaj i przyznaj tej osobie W punkt!
oznacz moderatorów

mr_oma
Moderator
Moderator

@Client:87885850, Sprzedający zwrócił wczoraj środki za anulowaną transakcję. Gdy tylko zwrot zostanie zrealizowany, otrzymasz powiadomienie mejlowe. Gdybyś nie otrzymała powiadomienia do jutra, daj, proszę, znać.

   Maja
   Moderator


   _____________
   Jeśli zdanie kogoś innego trafia w Twój punkt widzenia,
   nie czekaj i przyznaj tej osobie W punkt!
oznacz moderatorów

Client:87885850
#7 Wielbiciel#

Nie dostałam ani zwrotu pieniędzy ani żadnej informacji na e-mail @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów

mr_oma
Moderator
Moderator

@Client:87885850, bardzo Cię przepraszam za zaistniałą sytuację - zgłosiłam to. Gdy będę wiedziała coś więcej, dam znać. 

   Maja
   Moderator


   _____________
   Jeśli zdanie kogoś innego trafia w Twój punkt widzenia,
   nie czekaj i przyznaj tej osobie W punkt!
oznacz moderatorów

mr_oma
Moderator
Moderator

@Client:87885850, sprawdź, proszę, swoją skrzynkę mejlową. Napisaliśmy, co dalej. 🙂 

   Maja
   Moderator


   _____________
   Jeśli zdanie kogoś innego trafia w Twój punkt widzenia,
   nie czekaj i przyznaj tej osobie W punkt!
oznacz moderatorów