Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Do Allegro. Zweryfikują prawdomówność Sprzedawcy.
@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_
@Client:87885850 Poproś Allegro o pomoc w tej sprawie tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5... Sprzedawca otrzyma odpowiedni komunikat i szybko wpłatę zwróci, o ile faktycznie jeszcze tego nie zrobił.
@Client:87885850 a dobrze sprawdziłeś konto z którego płaciłeś. Nieraz bywało tak że pieniądze były zwracane z datą zapłaty za towar.
@Client:87885850, weryfikuję tę sprawę. Proszę Cię o chwilę cierpliwości.
@Client:87885850, Sprzedający zwrócił wczoraj środki za anulowaną transakcję. Gdy tylko zwrot zostanie zrealizowany, otrzymasz powiadomienie mejlowe. Gdybyś nie otrzymała powiadomienia do jutra, daj, proszę, znać.
Nie dostałam ani zwrotu pieniędzy ani żadnej informacji na e-mail @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@Client:87885850, bardzo Cię przepraszam za zaistniałą sytuację - zgłosiłam to. Gdy będę wiedziała coś więcej, dam znać.
@Client:87885850, sprawdź, proszę, swoją skrzynkę mejlową. Napisaliśmy, co dalej. 🙂