anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

zwrot pieniędzy za towar którego nie ma

MAMY ROZWIĄZANIE!
yaga20
#2 Obserwator#

Dzień dobry,

proszę o pomoc co mogę zrobić w tej sytuacji. 2 listopada zakupiłam pulsoksymetr. Po dwóch dniach otrzymałam obszerną wiadomość, że w związku z panującą sytuacją i brakiem sprzętu przesyłka zostanie opózniona ale tak naprawdę to nie wiadomo do kiedy mam czekać i czy w ogóle otrzymam zakupiony pulsoksymetr. Ktoś sprzedaje towar którego nie ma na stanie. Chcę zwrotu pieniędzy za zakup i zrezygnować z zakupu. Jak mogę to zrobić

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8
xyz96
#21 Demiurg#

Otwórz spór https://allegro.pl/dyskusje/nowa napisz w nim, że rezygnujesz z zakupu i żądasz niezwłocznego zwrotu całej wpłaty. Gdyby sprzedawca stwarzał jakiś problem, po 24 godzinach od założenia sporu pomoże Ci tam pracownik Allegro i zmusi sprzedawcę do zwrotu pieniędzy.

oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

@yaga20  zrób zwrot i poczekaj na kasę możesz to zrobić przed wysyłką, podaj nr konta i zaznacz wysyłka własna bo tam nie przewidzieli opcji że towar może być nie wysłany, powód napisz że nie wysłane w zadeklarowanym czasie  🙂

Jeśli chcesz zwrócić przedmiot, poinformuj o tym sprzedającego:

  1. Przejdź do zakładki Kupione.
  2. Przy wybranym zamówieniu kliknij [szczegóły].
  3. Wybierz [zwróć część lub całość zamówienia], aby przejść do formularza zwrotu.
  4. Zaznacz przedmioty, które chcesz zwrócić, i wybierz z listy odpowiedni powód. Możesz wybrać osobny powód zwrotu dla każdego produktu w zamówieniu.
  5. Wypełnij formularz i kliknij [Zwracam produkty]. Otrzyma on wówczas e-maila.
________
Κώστας
oznacz moderatorów
yaga20
#2 Obserwator#

Dziękuję za pomoc 🙂

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

@yaga20 Nie musisz robić żadnych zwrotów, bo to nie Ty odstępujesz od umowy ze względu na swoje widzimisię, tylko sprzedawca nie jest w stanie się z niej wywiązać. Otwórz spór i żądaj zwrotu wpłaty. Zwróci bez problemu.

oznacz moderatorów
yaga20
#2 Obserwator#

Właśnie tak zrobiłam

 

oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

@yaga20 spór trwa a za każdym razem sprzedawca na 24h na odpowiedź i może się to ciągnąć będziesz poprosić allegro o pomoc, będą trzy osoby w dyskusji itp. 😞 Kasę odzyskasz, swoje dopniesz a ile czasu stracisz to Twoje 🙂

Zwrot sprzedawca ma obowiązek oddać kasę niezwłocznie ( tym bardziej że nie odsyłasz towaru ) nie później niż 14 dni i nie musisz codziennie odpisywać na dyskusję i tracić czasu, czasem warto wybrać łatwiejszą drogę niż se utrudniać życie ale to nie Twój czas @xyz96 😉

________
Κώστας
oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

😄

Nie słuchaj kostasa, to sprzedawca, on też boi się sporów bo wie, czym to się może skończyć 🙂

oznacz moderatorów