anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

zwrot pieniędzy

MAMY ROZWIĄZANIE!
Client:48603928
#7 Wielbiciel#

Witam niedawno musiałem zwrócić reduktor ponieważ nie pasował on do mojego samochodu, 19 czerwca zwrot trafił do sprzedającego i proces był na etapie weryfikacji u sprzedającego, po około tygodniu bądź 8-9 dniach status zmienił się na zakończony - 

Zwrot zakończony
Pełen zwrot pieniędzy
jednakże żadnych pieniędzy jeszcze nie otrzymałem, co robić?
oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:48603928 czy dotyczy to zamówienia nr 32870340-0522-11ee-97c2-fbed8efbccdc?
Jeśli tak, to sprzedający wykonał zwrot dzisiaj. U nas w systemie zaksięgował się poprawnie, a płatność powinna zaksięgować się na koncie przypisanym do karty, którą opłaciłeś zakup. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
Client:48603928
#7 Wielbiciel#

przelew doszedł ale dopiero w 3 dniu dlatego byłem troche zaniepokojony 😄

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

Przeoczyłeś!😎

oznacz moderatorów