Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam kupiłem pilot do Webasto passat b8 ktury mi polecił elektryk samochodowy, niestety nie zdążyłem trafić do elektryka w ciągu dwóch tygodni że by go zaprogramować i pojechałem do Niemiec, po dwóch miesiącach trafiłem do elektryka i powiedział że pilot nie wysyła sygnału mam na to dowody foto uzo dzień który sprawdza czy jest sygnał ,ja wysłałem pilot z powrotem spedawca powiedział że pilot jest sprawny i zwróci pieniądze Allegro Protekt ja wypełniłem wniosek i zaproponowali 240 zł bez wyjaśnienia albo paragon od naprawy pilota. Ale ja pilot wysłałem z powrotem i sprzedawca jego otrzymal. Zapłaciłem za pilot 500 zł, byłem u dwóch elektrykah powiedział że by ją wysłałem po gwarancji ale ją kupiłem nowy i hce otrzymać zwrot nie licząc tego, co poniosłem dodatkowe koszty na elektrykah i wysyłka. Proszę pomoc co można zrobić w tej sytuacji dziękuję!
@Client:96991011 Widzę, że ta kwestia jest już poruszana w sprawie mailowej numer 49474361. Proszę, udziel odpowiedzi na wiadomość doracy.
Tak ale ja myślę że to nie jest sprawiedliwe rozwiązanie problemu
@w_kiwi a swoją drogą to już któryś raz czytam podobny wpis: " spedawca powiedział że pilot jest sprawny i zwróci pieniądze Allegro Protekt"
Zaczyna mnie zastanawiac czy niektórzy sprzedawcy nie zaczeli z pełną swiadomością wykorzystywać Allegro Protect jako bezpłatnego narzedzia zwrotu środków kupujacym.
Wiadomo że czasem allegro obciąża sprzedajacych a czasem tego nie robi nie. Byc moze niektórzy sprzedający uważają że wystarczy wydać termiinowo negatywną decyzje reklamacyjną a reszte zrobi allegro bez kosztow dla sprzedawcy. ( niestety takie wrażenie ostatnio odnosze po wpisach kupujacych)
Może warto by było w formularzu wniosku AP dodac pytanie : "Czy sprzedający prosił/ sugerował skorzystanie z AP ? "
Myśle że to pozwoliłby wychwycić ewentualnych nieuczciwych sprzedających nadużywający celowo tego programu
Całkowicie się z Tobą zgadzam, gdyby pilot był w dobrym stanie to bym go zachował dla siebie i nie musiałbym kupovać nowy za 1000 zł.I tak sprzedawca odzyskał pilota i może dalej nim manipulować, ale kupujący nie dostał tego, czego oczekiwał i wciąż jest na minusie. Okazuje się, że gwarancja ta jest tylko na papierze i w rzeczywistości nie działa na korzyść kupującego.
@Client:96991011 ale jak odrzucił reklamację z informacją że działa, to odbierz produkt on dalej jest Twój, może to wina złego dobrania do urządzenia lub programowania ?
Protect to usługa allegro mogą wypłacić, nie muszą, mogą dać cześć itp. wedle widzi mi się, to nie działa na zasadzie jak sprzedawca odrzuci reklamacje to Ci wszystko oddają 😞
@_Likos_ ale to muszą mieć dużą sprzedaż. Mniejszym Allegro by zawiesiło konto po drugiej takiej akcji.
@_Likos_ To co piszesz jest całkiem realne. Wszyscy obserwujęmy tutaj na Gadane różne "załatwianie" spraw przez moderatorki, więc automatycznie nasuwa się wniosek że żadne procedury na Allegro prawidłowo nie działają, najlepiej załatwia się sprawy "po znajomości"
W takim układzie normalnym jest ze niektórzy mają specjalne uprawnienia.
@Client:96991011 To nie elektryk programuje takie urządzenia, ale jak masz takie wiadomości to OK.