anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot pieniędzy

Client:112517379
#1 Nowicjusz#

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_  @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  dzień dobry wszystkim ostatnio kupiłam przedmiot i niestety sprzedający zrezygnował i było napisane z blik to dwa dni robocze ja czekam już 6 i nadal nic jak to naprawić ?

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

Client:44052296
#21 Demiurg#

@Client:112517379 zapytaj sprzedawcę kiedy zwrócił/zwróci wpłatę. Niech Ci poda numer zwrotu wpłaty. Podaj numer zamówienia łatwiej będzie moderatorkom namierzyć zakup.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:112517379 podasz numer zamówienia, którego to dotyczy? Widzę, że zlecone zostały dwa zwroty w ostatnim czasie i żaden nie zaksięgował się poprawnie. 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów