anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot pieniędzy

MAMY ROZWIĄZANIE!
Zuzpet23
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry, 

Mam pytanie o procedurę zwrotów. Przez zamieszanie w InPost nie otrzymałam paczki i wróciła automatycznie do sprzedawcy. Sprzedawca kliknął zwrot pieniędzy ale od 4 dni nie otrzymałam zwrotu na konto. Jak wygląda ta procedura? Czy allegro może blokować zwrot bo nic nie odesłałam sprzedającemu bo nic nie dostałam? Wyświetla mi się coś takiego. Screen z drugiego mojego konta allegro. @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

IMG_8035.jpeg

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Zuzpet23 Ostatni zakup karmy na koncie, z którego piszesz, widzę w czerwcu. Możesz mi przesłać numer tego zamówienia lub login konta, z którego kupiłaś?

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
Zuzpet23
#7 Wielbiciel#

Tak jak pisałam było zamawiane z naszego drugiego konta. Konto na pawelrekus@interia.pl. Numer zamówienia: bdad9de0-8a9b-11ee-b3bc-c37c828dd100

oznacz moderatorów
Zuzpet23
#7 Wielbiciel#

Tak jak pisałam było zamawiane z naszego drugiego konta. Konto na pawelrekus@interia.pl. Numer zamówienia: bdad9de0-8a9b-11ee-b3bc-c37c828dd100

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Zuzpet23 Sprzedający zlecił zwrot dwa dni temu. Za to zamówienie zapłaciłaś za pomocą Apple Pay, zatem środki trafią na kartę podpiętą do usługi. 

Płatności Apple Pay wymagają użycia jednorazowych tokenów, których numery mogą się różnić od numeru podpiętej i użytej karty. Za pośrednictwem tego tokena zwrot znajdzie się na karcie podpiętej do usługi. Jeśli nie możesz zlokalizować wpłaty, skontaktuj się z bankiem (wydawcą karty).

oznacz moderatorów
Zuzpet23
#7 Wielbiciel#

Ok, o 4 dniach pisałam bo tak rozmawiałam ze sklepem więc sądziłam że kliknął Pan od razu. Jeśli nie ma tak żadnej „blokady” to czekam na przelew 🙂 

oznacz moderatorów