Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zwróciłem zakup sprzedawca zwrócił pieniądze opłatę robiłem przez pocztę przelewem tradycyjnym nie mam konta w banku teraz PayU wysłało mi email że chce mi zwrócić pieniądze na konto ale ja nie mam konta w banku czy PayU nie może zwrócić pieniądze na oddział pocztowy w którym robiłem opłatę ? co teraz z tym zrobić
Mogą zwrócić przelewem tradycyjnym tylko brak chęci, co teraz będą przetrzymywać środki kupującego: @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @ko_alka @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
@Client:122064683 weryfikuję dla Ciebie tę sprawę.
założyć sobie konto na poczcie lub w innym banku
@Client:122064683 nasz doradca skontaktuję się z Tobą mailowo. Numer zgłoszenia: 43765879.
Doradca skontaktował się ze mną mailowo wysłałem mu dane gdzie wysłać pieniądze przelewem tradycyjnym do placówki pocztowej w której robiłem opłatę tylko nie jestem pewien czy ta wiadomość doszła a jeszcze powinien mi zostać zwrócony kupon 15 zł
@Client:122064683 proszę o cierpliwość. 🙂 Doradca na pewno odpowie na Twoją wiadomość.