anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot Problem

rusinek90
#1 Nowicjusz#

jak zwrócic towar kiedy wchodząc na ZWROT do 14 dni nie ma zakładki ZWROTY i nie mozna wypełnić formularza a sprzedający twierdzi ze to problem z allegro

 

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

Może to sprzedawca indywidualny który nie umożliwia zwrotów lub jest faktycznie coś po stronie portalu a o to najlepiej zapytać na czacie.

oznacz moderatorów

markam43
#13 Ambasador#

@rusinek90 Zwrotu nie musisz robić na stronie Allegro. Jeżeli to zakup od firmy-sklepu, wystarczy wysłać sprzedawcy mailem swoją rezygnację z zakupu i odesłać towar. To będzie tak samo skuteczne odstąpienie od umowy jak na stronie Allegro.

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@rusinek90 Zrezygnować z zakupu możesz tylko w przypadku zakupów u przedsiębiorcy. Może się zdarzyć, że sprzedający nie udostępnia formularza zwrotu, wtedy w polu zwrot produktu znajdziesz link do określonych przez niego warunków zwrotu.
Nie musisz jednak korzystać z formularza. Chęć zwrotu zgłoś sprzedającemu w formie oświadczenia (najlepiej pisemnie, na przykład e-mailem) w ciągu 14 dni od otrzymania towaru. Przedmiot odeślij w ciągu kolejnych 14 dni od złożenia oświadczenia. Jeśli zapłacisz za odesłanie towaru (wybierz najtańszą formę wysyłki z oferty), sprzedający powinien zwrócić Ci wszystkie poniesione koszty, a zwrot środków nastąpi w ciągu 2 tygodni.

oznacz moderatorów

markam43
#13 Ambasador#

@ko_alka Jeśli zapłacisz za odesłanie towaru (wybierz najtańszą formę wysyłki z oferty), sprzedający powinien zwrócić Ci wszystkie poniesione koszty, a zwrot środków nastąpi w ciągu 2 tygodni.

No chyba nie 🙂 Sprzedający nie zwraca wszystkich kosztów, tylko koszt towaru i koszt wysyłki do kupującego. Kosztów odesłania nie zwraca.

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@markam43  Za przesyłkę zwrotną klient nie zapłaci, jeśli skorzystał z zakupów w ramach Allegro Smart!. Jeśli sprzedający (przedsiębiorca) nie poinformuje kupującego wcześniej, że musi zapłacić za przesyłkę zwrotną lub zgodzi się opłacić przesyłkę – wtedy to on ponosi ten koszt. 

oznacz moderatorów

markam43
#13 Ambasador#

@ko_alka W tym wątku autor nie pytał o zwrot Smart. Gdyby była taka opcja, kupujący miałby dostępny formularz zwrotu. Poza tym powołujesz się na wyjątkową i rzadko spotykaną sytuację, w której sprzedawca nie informuje o konieczności pokrycia kosztów przesyłki zwrotnej po odstąpieniu i piszesz generalizując, że sprzedawca musi zwrócić wszystkie koszty.

Dodatkowo piszesz niepotrzebnie o wybraniu najtańszej formy wysyłki towaru do kupującego, tak jakby to miało wpływ na koszt odesłania. Na koszt odesłania nie ma to wpływu, ma to wpływ na zwrot kosztów dostawy.

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

nowe a jednak stare

oznacz moderatorów