Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
jak zwrócic towar kiedy wchodząc na ZWROT do 14 dni nie ma zakładki ZWROTY i nie mozna wypełnić formularza a sprzedający twierdzi ze to problem z allegro
Może to sprzedawca indywidualny który nie umożliwia zwrotów lub jest faktycznie coś po stronie portalu a o to najlepiej zapytać na czacie.
@rusinek90 Zwrotu nie musisz robić na stronie Allegro. Jeżeli to zakup od firmy-sklepu, wystarczy wysłać sprzedawcy mailem swoją rezygnację z zakupu i odesłać towar. To będzie tak samo skuteczne odstąpienie od umowy jak na stronie Allegro.
@rusinek90 Zrezygnować z zakupu możesz tylko w przypadku zakupów u przedsiębiorcy. Może się zdarzyć, że sprzedający nie udostępnia formularza zwrotu, wtedy w polu zwrot produktu znajdziesz link do określonych przez niego warunków zwrotu.
Nie musisz jednak korzystać z formularza. Chęć zwrotu zgłoś sprzedającemu w formie oświadczenia (najlepiej pisemnie, na przykład e-mailem) w ciągu 14 dni od otrzymania towaru. Przedmiot odeślij w ciągu kolejnych 14 dni od złożenia oświadczenia. Jeśli zapłacisz za odesłanie towaru (wybierz najtańszą formę wysyłki z oferty), sprzedający powinien zwrócić Ci wszystkie poniesione koszty, a zwrot środków nastąpi w ciągu 2 tygodni.
@ko_alka Jeśli zapłacisz za odesłanie towaru (wybierz najtańszą formę wysyłki z oferty), sprzedający powinien zwrócić Ci wszystkie poniesione koszty, a zwrot środków nastąpi w ciągu 2 tygodni.
No chyba nie 🙂 Sprzedający nie zwraca wszystkich kosztów, tylko koszt towaru i koszt wysyłki do kupującego. Kosztów odesłania nie zwraca.
@markam43 Za przesyłkę zwrotną klient nie zapłaci, jeśli skorzystał z zakupów w ramach Allegro Smart!. Jeśli sprzedający (przedsiębiorca) nie poinformuje kupującego wcześniej, że musi zapłacić za przesyłkę zwrotną lub zgodzi się opłacić przesyłkę – wtedy to on ponosi ten koszt.
@ko_alka W tym wątku autor nie pytał o zwrot Smart. Gdyby była taka opcja, kupujący miałby dostępny formularz zwrotu. Poza tym powołujesz się na wyjątkową i rzadko spotykaną sytuację, w której sprzedawca nie informuje o konieczności pokrycia kosztów przesyłki zwrotnej po odstąpieniu i piszesz generalizując, że sprzedawca musi zwrócić wszystkie koszty.
Dodatkowo piszesz niepotrzebnie o wybraniu najtańszej formy wysyłki towaru do kupującego, tak jakby to miało wpływ na koszt odesłania. Na koszt odesłania nie ma to wpływu, ma to wpływ na zwrot kosztów dostawy.
nowe a jednak stare