anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot produktu i zagubina paczka inpost

gangreen1
#7 Wielbiciel#

Witam,
Chciałbym przedstawić sytuacje jaka minie dotyczy. Więc tak kupiłem na allegro głośnik nest hub 2, przedstawiony w linku. Głośnik nie do końca przypadł do gustu, więc dokonałem zwrotu przez paczkomat inpost ze smartem. Paczka nie dotarła do sprzedawcy, a raczej resztki. Uszkodzone zewnętrzne opakowanie paczki plus uszkodzony karton głośnika. Z racji że to jest wina inpost razem ze sprzedawcą złożyliśmy wnioski o uszkodzeniu paczki oraz rekompensatę za utraconą zawartość. Inpost nie odpowiadał bardzo długo, w pierwszej odpowiedzi inpost poprosił o dodatkowe zdjęcia paczki, więc takie dostał i też oczekiwałem długo na jaka kol wiek informacje po wysłaniu tych zdjęć. Po 15.06.2023 przyszła odpowiedz z inpostu że nie mogą uznać reklamacji, gdyż paczka była procesowania w sposób prawidłowy, więc napisem odwołanie oraz przedstawiłem ta informacje w dyskusji allegro, gdzie konsultant otworzył wniosek POK, ale został on wstrzymany ze względu na oczekiwanie na opd odwołania. W trakcje konsultacji przez czat allegro konsultanci zapewniali mnie że nie zostanę bez pomocy i że na pewno dostanę zwrot POK ponieważ oni ubezpieczają takie sytuacje. Allegro zamknęło dyskusje po to aby już nic tam nie odpisywać. Dnia 28.06.2023 dostałem odpowiedź od impostu że oni sprawę zamknęli i że nie należy mi żaden zwrot. Więc napisałem na allegro w czacie jaki odpowiedzi allegro protect o tym fakcie. konsultant na czacie twierdził że powinienem odzyskać pieniądze w ramach POK. A konsultant allegro protect wstrzymuje wniosek i nie chce wypłacić gotówki w ramach POK. Dlaczego są tak decyzje oraz dlaczego mam płacić i ponosić dodatkowe koszty za coś czego nie mam. Takie zachowanie wspiera inpost a nie kupującego i ten program podsinienie się nazywać Program Ochrony Przewoźnika a nie kupującego. Inpost nie przyzna się do błędu i nie wypłaci żadnego odszkodowania, nie jestem jedynym przypadkiem oszukanym przez inpost. Ale w tych innych przypadkach allegor pomaga i dokonuje zwrotu za zakup. A ja w tym wypadku jestem oszukany przez dwie organizacje. Opłacam smarta i żadnej pomocy nie mam 
https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/kupione/398b57ed-907f-311f-9999-cc843316145b/oferta/6dc4b8b0-...

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

pinsplash
#21 Demiurg#

@gangreen1 Co Ci dokładnie odpowiedział Inpost?

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

gangreen1
#7 Wielbiciel#

Dokumentacja foto otrzymana od sprzedawcy przedstawia to że paczka została zniszczona i brak jej zawartości. Więc to jest wina inpostu

"Że przesyła u nich była procesowania w prawidłowy sposób, w opisywanym postępowaniu nie udało się potwierdzić postępowania reklamacyjnego. Mimo zdjęć z uszkodzoną paczką oraz na podstawie zebranych informacji nie można stwierdzić aby doszło do ubytku zwartości. Analiza nie pozwala na wypadłe odszkodowania.
Wobec tego podjęto decyzje o odrzuceniu Państwa roszeń w całości."

oznacz moderatorów

InPost
Ekspert InPost
Dzień dobry @gangreen1 ,
 
prosimy uprzejmie o wiadomość prywatną na pomoc@inpost.pl wraz z opisem sytuacji oraz podaniem numeru reklamacji. Zgłoszenie zostanie przekazane do weryfikacji do odpowiedniej jednostki.
 
W imieniu firmy InPost przepraszamy za niedogodności.
oznacz moderatorów

gangreen1
#7 Wielbiciel#

Napisałem już 3 odwołania i nie umiecie się do tego przyznać, że paczka zaginęła przez was

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@gangreen1 czy sprzedawca sporządził protokół szkody ?

________
Κώστας
oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@gangreen1 W dyskusji otrzymałeś informację, że nie zapewniamy akceptacji wniosku Allegro Protect. Jeśli otrzymałeś inną odpowiedź, poinformuj o niej w odpowiedzi na decyzję w sprawie rekompensaty. Wiążące są informacje, które otrzymujesz od zespołu Allegro Protect.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

gangreen1
#7 Wielbiciel#

Tak sporządził i też nic mu nie przyznano

oznacz moderatorów

gangreen1
#7 Wielbiciel#

Napisałem do nich a oni i tak nie chcą. Ale Allegro Protect nie powinno tak działać aby wspierać sprzedawce lub przewoźnika. Mimo to powinienem dostać zwrot z tego powodu, a dodam że płace ubezpieczenia oraz SMARTA

oznacz moderatorów