Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Chciałbym przedstawić sytuacje jaka minie dotyczy. Więc tak kupiłem na allegro głośnik nest hub 2, przedstawiony w linku. Głośnik nie do końca przypadł do gustu, więc dokonałem zwrotu przez paczkomat inpost ze smartem. Paczka nie dotarła do sprzedawcy, a raczej resztki. Uszkodzone zewnętrzne opakowanie paczki plus uszkodzony karton głośnika. Z racji że to jest wina inpost razem ze sprzedawcą złożyliśmy wnioski o uszkodzeniu paczki oraz rekompensatę za utraconą zawartość. Inpost nie odpowiadał bardzo długo, w pierwszej odpowiedzi inpost poprosił o dodatkowe zdjęcia paczki, więc takie dostał i też oczekiwałem długo na jaka kol wiek informacje po wysłaniu tych zdjęć. Po 15.06.2023 przyszła odpowiedz z inpostu że nie mogą uznać reklamacji, gdyż paczka była procesowania w sposób prawidłowy, więc napisem odwołanie oraz przedstawiłem ta informacje w dyskusji allegro, gdzie konsultant otworzył wniosek POK, ale został on wstrzymany ze względu na oczekiwanie na opd odwołania. W trakcje konsultacji przez czat allegro konsultanci zapewniali mnie że nie zostanę bez pomocy i że na pewno dostanę zwrot POK ponieważ oni ubezpieczają takie sytuacje. Allegro zamknęło dyskusje po to aby już nic tam nie odpisywać. Dnia 28.06.2023 dostałem odpowiedź od impostu że oni sprawę zamknęli i że nie należy mi żaden zwrot. Więc napisałem na allegro w czacie jaki odpowiedzi allegro protect o tym fakcie. konsultant na czacie twierdził że powinienem odzyskać pieniądze w ramach POK. A konsultant allegro protect wstrzymuje wniosek i nie chce wypłacić gotówki w ramach POK. Dlaczego są tak decyzje oraz dlaczego mam płacić i ponosić dodatkowe koszty za coś czego nie mam. Takie zachowanie wspiera inpost a nie kupującego i ten program podsinienie się nazywać Program Ochrony Przewoźnika a nie kupującego. Inpost nie przyzna się do błędu i nie wypłaci żadnego odszkodowania, nie jestem jedynym przypadkiem oszukanym przez inpost. Ale w tych innych przypadkach allegor pomaga i dokonuje zwrotu za zakup. A ja w tym wypadku jestem oszukany przez dwie organizacje. Opłacam smarta i żadnej pomocy nie mam
https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/kupione/398b57ed-907f-311f-9999-cc843316145b/oferta/6dc4b8b0-...
@gangreen1 Co Ci dokładnie odpowiedział Inpost?
Dokumentacja foto otrzymana od sprzedawcy przedstawia to że paczka została zniszczona i brak jej zawartości. Więc to jest wina inpostu
"Że przesyła u nich była procesowania w prawidłowy sposób, w opisywanym postępowaniu nie udało się potwierdzić postępowania reklamacyjnego. Mimo zdjęć z uszkodzoną paczką oraz na podstawie zebranych informacji nie można stwierdzić aby doszło do ubytku zwartości. Analiza nie pozwala na wypadłe odszkodowania.
Wobec tego podjęto decyzje o odrzuceniu Państwa roszeń w całości."
Napisałem już 3 odwołania i nie umiecie się do tego przyznać, że paczka zaginęła przez was
@gangreen1 czy sprzedawca sporządził protokół szkody ?
@gangreen1 W dyskusji otrzymałeś informację, że nie zapewniamy akceptacji wniosku Allegro Protect. Jeśli otrzymałeś inną odpowiedź, poinformuj o niej w odpowiedzi na decyzję w sprawie rekompensaty. Wiążące są informacje, które otrzymujesz od zespołu Allegro Protect.
Tak sporządził i też nic mu nie przyznano
Napisałem do nich a oni i tak nie chcą. Ale Allegro Protect nie powinno tak działać aby wspierać sprzedawce lub przewoźnika. Mimo to powinienem dostać zwrot z tego powodu, a dodam że płace ubezpieczenia oraz SMARTA