Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, chce dominować zwrotu produktu, niestety kliknęłam zwrot i przekierowalo mnie dalej - informacja ze InPost ma awarie i nie jest w stanie wygenerować kodu, gdzie kod już jest ale chyba ten Allegro - zwroty i pokazuje wyślij wysyłkę samodzielnie, nie chce wysyłać i narażać się znów na koszt. Co mam zrobić?
@Magda_Aleks Nie wysyłaj na własny koszt. Poczekaj dzień - dwa, do końca awarii i poproś Allegro tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=a09c2d7f-ef5c-4001-847a-cbe75830e40e o umożliwienie ponownego wygenerowania kodu bezpłatnego zwrotu.
Dziękuje!
A czy trzeba czekać aż awaria minie i przyjdzie mi powiadomienie ze już mogę? Bo na razie jak wchodzę w zwrot to mam dokończ i wyślij na swój koszt
Obserwuj to forum i komunikaty na stronie InPost. Wkrótce pojawi się informacja o usunięciu awarii. Wtedy napiszesz do Allegro o umożliwienie ponownego wygenerowania kodu zwrotu.
Wygenerujesz sobie i wydrukujesz jak będzie działał. Zrób tylko zwrot w zakładce moje zakupy. Ważne że zgłosisz zwrot sprzedającemu.
@LEW433 Nie może sobie wygenerować później po zgłoszeniu zwrotu. Później może tylko na nowo zrobić zwrot i generować, jeśli Allegro to umożliwi. Teraz po zwrocie ma tylko wysyłkę na własny koszt.