Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zgłosiłem zwrot towaru, otrzymałem kod zwrotu, kod QR i numer zwrotu. Stosowne informacje zostały umieszczone na przesyłce. Paczka umieszczona w automacie DHL BOX 11.08.2025. Do dnia dzisiejszego 20.08.2025 status zwrotu na stronie Allegro "w drodze". Nie otrzymałem wiadomości e-mail z numerem przesyłki. Infolinia DHL eCommerce po podaniu kodu zwrotu odsyła do portalu Allegro. Proszę o pomoc.
@pro4pc Podaj, proszę, numer zamówienia, które zwracałeś.
Numer zamówienia
Dziękuje @pro4pc, zgłosiłem prośbę o zweryfikowanie sprawy przed odpowiedni dział. Jak tylko otrzymam od niego odpowiedź, wrócę do Ciebie w tym wątku 🙂
Wracam @pro4pc, skontaktowaliśmy się z Tobą drogą mailową (zgłoszenie numer 175576152791730377). Obecnie jesteśmy w trakcie wyjaśniania sprawy z przewoźnikiem, wszystkie dalsze aktualizacje otrzymasz bezpośrednio w zgłoszeniu 🙂
Dziękuję z pomoc.