Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam .W dniu 4.07.2024 zrobiłem zwrot zakupu , sprzedający w dniu 22.07.2024 na moją prośbę wysłał informację
Zwrot za zamówienie f8f85040-37eb-11ef-9cff-1bd26f660e99
Do dziś nie ma pieniędzy na koncie , nie mogę otworzyć sporu , pojawia się informacja że sprzedający dokonał zwrotu.
Co mogę zrobić w tej sytuacji , żeby np. skorzystać z allegro protect..
Dziękuję za wszelkie sugestie.
Podaj tutaj nr zamówienia i moderacja sprawdzi ale skoro system sam zamyka zgloszenie z automatu tzn że zwrot był. @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
A dlaczego chcesz skorzystać z AP, sprzedający zwrócił i wszystko się wyjaśni, jak metoda płatności była, środki wracają tam skąd wyszły.
22.07.2024 sprzedający twierdzi że zrobił zwrot do dziś nie ma fizycznie zwrotu , ze sprzedającym brak kontaktu , same negatywne nowe komentarze .
Dziś jest 14.08.2024 myślę że już środki powinny być na koncie.
f8f85040-37eb-11ef-9cff-1bd26f660e99
Proszę moderatorów o sprawdzenie tego numeru zwrotu czy jest wiarygodny
@lukier4 Jak zrobił, a wygląda że zrobił bo system to uznał, to środki dawno powinny być tam skąd wyszły, jak płaciłeś?
Przelew z konta , sprawdzałem wielokrotnie , brak zwrotu.
Ok rozumiem, mail o zwrocie od Allegro był?
Nie , nie było jeszcze raz w tej chwili sprawdziłem
@lukier4 Centrum wiadomości, pisz: https://help.allegro.com/sell/pl/a/centrum-wiadomosci-allegro-Xx7vB02DYTq?marketplaceId=allegro-pl
powinni Ci dać dyskusję, sprzedający nie widzi że nie zwrócił?
@lukier4 Z tego co widzę, to zlecenie zwrotu nie przeszło, więc nie zostało zrealizowane. Skontaktuj się w tej sprawie ze sprzedawcą.
Jak ma się skontaktować.