anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot towaru a zwrot gotówki

lukier4
#7 Wielbiciel#

Witam .W dniu 4.07.2024 zrobiłem zwrot zakupu , sprzedający w dniu 22.07.2024 na moją prośbę wysłał informację 

Zwrot za zamówienie f8f85040-37eb-11ef-9cff-1bd26f660e99

Do dziś nie ma pieniędzy na koncie , nie mogę otworzyć sporu , pojawia się informacja że sprzedający dokonał zwrotu.

Co mogę zrobić w tej sytuacji , żeby np. skorzystać z allegro protect..

Dziękuję za wszelkie sugestie.

 

oznacz moderatorów
11 ODPOWIEDZI 11

az1rael
#21 Demiurg#

Podaj tutaj nr zamówienia i moderacja sprawdzi ale skoro system sam zamyka zgloszenie z automatu tzn że zwrot był. @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

A dlaczego chcesz skorzystać z AP, sprzedający zwrócił i wszystko się wyjaśni, jak metoda płatności była, środki wracają tam skąd wyszły.

oznacz moderatorów

lukier4
#7 Wielbiciel#

22.07.2024 sprzedający twierdzi że zrobił zwrot do dziś nie ma fizycznie zwrotu , ze sprzedającym brak kontaktu , same negatywne nowe komentarze .

Dziś jest 14.08.2024 myślę że już środki powinny być na koncie.

oznacz moderatorów

lukier4
#7 Wielbiciel#

 f8f85040-37eb-11ef-9cff-1bd26f660e99

Proszę moderatorów o sprawdzenie tego numeru zwrotu czy jest wiarygodny

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@lukier4 Jak zrobił, a wygląda że zrobił bo system to uznał, to środki dawno powinny być tam skąd wyszły, jak płaciłeś?

oznacz moderatorów

lukier4
#7 Wielbiciel#

Przelew z konta , sprawdzałem wielokrotnie , brak zwrotu.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Ok rozumiem, mail o zwrocie od Allegro był?

oznacz moderatorów

lukier4
#7 Wielbiciel#

Nie , nie było jeszcze raz w tej chwili sprawdziłem

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@lukier4 Centrum wiadomości, pisz: https://help.allegro.com/sell/pl/a/centrum-wiadomosci-allegro-Xx7vB02DYTq?marketplaceId=allegro-pl

powinni Ci dać dyskusję, sprzedający nie widzi że nie zwrócił?

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@lukier4 Z tego co widzę, to zlecenie zwrotu nie przeszło, więc nie zostało zrealizowane. Skontaktuj się w tej sprawie ze sprzedawcą.

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

milka1234567890
#18 Luminarz#

Jak ma się skontaktować.

oznacz moderatorów