Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Mam identyczny problem, jak w tym temacie:
https://spolecznosc.allegro.pl/t5/dyskusje-kupuj%C4%85cych/czy-mam-co%C5%9B-teraz-zrobi%C4%87-aby-ot...
Widzę, że zwrot został zakończony. Sprzedawca twierdzi, że zlecił zwrot i również nie dostałem ani maila potwierdzającego, ani pieniędzy. Mogę prosić o pomoc?
Numer zamówienia
Identyfikator płatności
A z jakiego powodu zwracałeś towar?
Sprzedający nie ma tego towaru na stanie i nie wie kiedy będzie miał - na aukcji czas dostawy był 1-2 dni.
@sniezyk Tym bardziej Sprzedający powinien zlecić zwrot Twojej wpłaty i zwrócić Ci środki za to zamówienie.
Dziękuje bardzo. Miałaś rację, podobno kupujący dostał informację zwrotną, że nie może zwrócić środków z poziomu Allegro - zwrócił bezpośrednio na konto.
Dziękuje za pomoc. 🙂