Zwrot towaru cyfrowego

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Hej, zakupiłem produkt gdzie w opisie jest napisane że otrzymam klucz który pozwoli mi aktywować na swoim koncie lecz po zakupie otrzymałem zupełnie co innego, bo otrzymałem konto do którego ma bardzo dużo osób dostęp bez możliwości zmiany danych. Jak klikłem w opcję zwrotu jest informacja abym zwrócił towar na adres mimo że był to zakup produktu cyfrowego, a za wysyłkę będę musiał dodatkowo opłacić. Da się zwrócić towar drogą mailową? Czy tylko możliwość jest wysłania paczki opłacając ze swoich pieniędzy?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:85302621 Zakupów towarów cyfrowych nie można zwracać.
Można natomiast - a nawet powinno się - złożyć reklamację jeśli to co otrzymałeś jest niezgodne z tym co było opisane w treści oferty.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
problem w tym że już zaznaczyłem zwrot i mam adres oraz 14 dni do wysłania paczki, czy jak złożę również reklamację to nie będzie problemu? że jest i zwrot i reklamacja zgłoszone jednocześnie?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:85302621 dlaczego najpierw robisz , a potem myślisz , a jak Ci się lampka zaświeci szukasz pomocy ,
podaj link do oferty bo jak znam życie i klientów zapewne czegoś nie doczytałeś .

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Próbowałem się jakoś dogadać mailowo pierw, ale oferowali kolejne konta po czym postanowiłem zrobić zwrot produktu, ale jest informacja abym wysłał paczkę na adres, gdzie normalnie dostałem mailowo konto
ostatecznie jakoś dogadałem się że otrzymam czyste konto gdzie wszystkie dane sam będę mógł zmienić chociaż wolałbym klucz zamiast konta...
I nie, nie przeczytałem źle oferty nie musisz mnie odrazu oskarżać, bo wiem co kupuje

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
wygląda ci na to klucz do aktywacji na swoim koncie? oczywiście że nie, więc przestań bronić takich osób, bo nawet widać rosyjski adres email co może oznaczać kradzione konto
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:85302621 Jeżeli otrzymałeś nie to a kliknąłeś zwrot to teraz otwórz dyskusję i tam opisz problem, tam sprzedajacy ma 24godz. na odpowiedź i tam masz pomoc Allegro, zwykłe : https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa allegro lokalne: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:85302621 produkty cyfrowe nie podlegają zwrotom , jeśli uważasz ,że otrzymałeś produkt nie zgodny z opisem złóż reklamację sprzedawcy .