anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot towaru do sprzedającego

Indavo15
#1 Nowicjusz#

witam, 

zgłosiłam spór na allegro. 

Kupiliśmy tablety na firmę, jednak nie były one właściwie oznakowane - numery seryjne na pudełkach nie zgadzały się z numerami na urządzeniach. Sprzedający nie powiadomił nas o tym fakcie przy zakupie sprzętów. To podważa autentyczność tych sprzętów i możemy mieć problem z gwarancją. Kupując ten sprzęt na aukcji widzieliśmy 14 dni na odstąpienie od umowy przez kupującego. Nie było informacji, że nie możemy zwrócić sprzęt. Czyli albo klient albo allegro wprowadziło nas w błąd przy zakupie sprzętu. Odesłaliśmy sprzęt, sprzęt do nas wrócił. Rozpoczęliśmy spór - Allegro milczy.

Nie odsyłam sprzętu dopóki Allegro nie wypowie swojego stanowiska. Nie potrzebuje tego sprzętu i chciałabym go jak najszybciej zwrócić ale mam obawy że nie dostanę swoich pieniędzy z powrotem.

Proszę o informację zwrotną. 

Robimy dużo zakupów jako firma na Państwa platformie i nigdy nie mieliśmy tego typu problemów . 

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

LEW433
#21 Demiurg#

Nie wiem czy opakowanie musi mieć ten sam nr , ponieważ kupujący może towar zwrócić bez orginalnego opakowani i nie ma obowiązku odsyłania towaru na reklamacje w oryginalnym opakowaniu!. ale zapytajmy:  @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@Indavo15 w opisanym przez Ciebie przypadku nie robi się zwrotu konsumenckiego bo prawdopodobnie prawa to niego nie masz , piszę prawdopodobnie bo nie znam statusu Waszej firmy tylko zgłasza się sprzedawcy reklamację niezgodności z opisem .

oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

@mdrogeria napisał poprawnie

Nie odsyłam sprzętu dopóki Allegro nie wypowie swojego stanowiska. Nie potrzebuje tego sprzętu i chciałabym go jak najszybciej zwrócić ale mam obawy że nie dostanę swoich pieniędzy z powrotem.

 

Co to znaczy nie potrzebuję sprzętu? Reklamacja i odstąpienie od umowy to nie jest to samo

 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Indavo15 nasz pracownik wypowiedział się w Twojej dyskusji ze sprzedającym. Otrzymywałaś także automatycznie informacje w tej dyskusji i zgodnie z jedną z nich złożyłaś wniosek do Allegro Protect, dlatego teraz poczekaj proszę na jego rozpatrzenie i decyzję. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów