anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot towaru,dostalem kod do paczkomatu, który nie działa

wiskonti
#7 Wielbiciel#

Dostałem kod zwrotu towaru ,a skrytki się nie otwiera

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

xyz96
#21 Demiurg#

@wiskonti Za przesyłkę do czasu jej odebrania przez Ciebie, zgodnie z prawem odpowiada sprzedawca, więc jemu złóż pisemną reklamację. Odpowiada także za zaginięcie przesyłki, opóźnienia w dostawie i wszelkie inne nieprawidłowości leżące po stronie przewoźnika - jego podwykonawcy. Ze sprzedawcą zawarłeś umowę na zakup i dostawę towaru. Jeżeli nie masz możliwości odebrania paczki, wróci ona do sprzedawcy, a Ty domagaj się ponownej wysyłki na koszt sprzedającego lub niezwłocznego zwrotu całej wpłaconej kwoty. Gdybyś miał z tym problem, otwórz spór; https://allegro.pl/dyskusje/nowa i poproś w nim o pomoc Allegro.

oznacz moderatorów

ares_
#14 Krzewiciel#

@xyz96 czytaj ze zrozumieniem zamiast wklejać gotowe formułki, temat jest o zwrocie a nie wysyłce zamówienia. Wprowadzasz tylko zamieszanie.

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@ares_ Faktycznie, autor wątku napisał to tak, że w pierwszej chwili mogło się wydawać, iż chodzi o dostawę i brak możliwości odbioru ze względu na nieprawidłowy kod. Żeby tak wszyscy wprowadzali zamieszanie w tak małym stopniu jak ja 🙂

oznacz moderatorów

InPost
Ekspert InPost

@wiskonti 
Prosimy o podjęcie z nami kontaktu i podanie następujących informacji:
- kod zwrotu (10 cyfr),
- lokalizacja paczkomatu nadawczego,
- czy pojawia się jakiś komunikat błędu podczas próby nadania przesyłki zwrotnej.

Dostępne kanały kontaktowe z BOK InPost:

1) czat/messenger

2) formularz kontaktowy https://inpost.pl/kontakt

3) infolinia: 722 444 000 / 746 600 000

oznacz moderatorów