Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dostałem kod zwrotu towaru ,a skrytki się nie otwiera
@wiskonti Za przesyłkę do czasu jej odebrania przez Ciebie, zgodnie z prawem odpowiada sprzedawca, więc jemu złóż pisemną reklamację. Odpowiada także za zaginięcie przesyłki, opóźnienia w dostawie i wszelkie inne nieprawidłowości leżące po stronie przewoźnika - jego podwykonawcy. Ze sprzedawcą zawarłeś umowę na zakup i dostawę towaru. Jeżeli nie masz możliwości odebrania paczki, wróci ona do sprzedawcy, a Ty domagaj się ponownej wysyłki na koszt sprzedającego lub niezwłocznego zwrotu całej wpłaconej kwoty. Gdybyś miał z tym problem, otwórz spór; https://allegro.pl/dyskusje/nowa i poproś w nim o pomoc Allegro.
@xyz96 czytaj ze zrozumieniem zamiast wklejać gotowe formułki, temat jest o zwrocie a nie wysyłce zamówienia. Wprowadzasz tylko zamieszanie.
@ares_ Faktycznie, autor wątku napisał to tak, że w pierwszej chwili mogło się wydawać, iż chodzi o dostawę i brak możliwości odbioru ze względu na nieprawidłowy kod. Żeby tak wszyscy wprowadzali zamieszanie w tak małym stopniu jak ja 🙂
@wiskonti
Prosimy o podjęcie z nami kontaktu i podanie następujących informacji:
- kod zwrotu (10 cyfr),
- lokalizacja paczkomatu nadawczego,
- czy pojawia się jakiś komunikat błędu podczas próby nadania przesyłki zwrotnej.
Dostępne kanały kontaktowe z BOK InPost:
1) czat/messenger
2) formularz kontaktowy https://inpost.pl/kontakt
3) infolinia: 722 444 000 / 746 600 000