Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Towar okazał się wadliwy jednak minął już termin 14dni na zwrot. Dyskusji nie można już rozpocząć, ponieważ była już wcześniej rozpoczęta z powodu problemów z wysyłką. Przesyłka po ponad miesiącu dotarła więc dyskusje zamknąłem. Sprzedający poczuwa się do zwrotu pieniędzy jednak nie mamy takiej możliwości w opcjach allegro.
Zgłaszasz reklamację, a nie zwrot i jak sprzedawca poprosi o odesłanie, to wysyłasz na swój koszt (chyba że sprzedawca zaproponuje pokrycie kosztów przesyłki z góry, wtedy najczęściej otrzymasz od niego gotową etykietę), a po uznaniu reklamacji, sprzedawca zwraca ci koszt wysyłki. Najlepiej więc uzgodnij to ze sprzedawcą.
A co do zwrotu konsumenckiego w ciągu 14 dni (o ile sprzedawca nie udziela dłuższego terminu), to tyczy się on towaru pełnowartościowego i w tym przypadku, to kupujący ponosi koszty zmniejszenia wartości (czyli możesz otrzymać np. 1 zł zwrotu, jak na tyle zostanie wyceniony zwracany produkt). Pamiętaj, że nie ma możliwości zmiany roszczenia, musisz się zdecydować z góry czy zgłaszasz reklamację, bo produkt ma wadę, czy zwrot, bo np. ci nie pasuje (ale produkt jest sprawny).