Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Sprawa jest dość skomplikowana, ale chcę ją szybko załatwić.
1) Klientka zamawia produkt, ale go nie odbiera:
@MikroLITY Cześć! Rzeczywiście klientka skorzystała z kuponu na 20 złotych w zamówieniu 87108320-d118-11ed-bc52-7337fb14ea1e. Skontaktuję się z odpowiednim zespołem i sprawdzę, jakie mamy możliwości w tej sytuacji. 🙂
Przepraszam, że naciskam: czy coś wiadomo już w tej sprawie?
@MikroLITY kupon powinien wrócić i być do wykorzystania przez 14 dni, jak przepadł to już problem klienta, zapoznał się regulaminem kuponów !!!
W przypadku odstąpienia przez Uczestnika od Transakcji, w której Uczestnik wykorzystał Kupon promocyjny, wraz ze zwrotem środków od Sprzedającego, Uczestnik otrzyma zwrot Kuponu promocyjnego, którego nominał odpowiadać będzie niepokrytej części kwoty zwracanej przez Sprzedającego w ramach realizowanego odstąpienia w ramach tej transakcji. Okres ważności zwróconego Kuponu promocyjnego wynosi 14 dni liczonych od dnia jego zwrotu. Jeżeli Uczestnik odstąpił od Transakcji, w ramach której wykorzystał Kupon promocyjny na zakup większej liczby Towarów, a odstąpienie dotyczy tylko części z nich, Uczestnik otrzyma zwrot Kuponu promocyjnego, którego nominał odpowiadać będzie niepokrytej części kwoty zwracanej przez Sprzedającego w związku ze skutecznym odstąpieniem Uczestnika od umowy zawartej w ramach tej transakcji.
@kostas11 przeczytałeś po łepkach , sprawa jes bardziej skoplikowana
@mdrogeria przeczytałem dokładnie 🙂
Zamówił 2 razy to samo a zwrócił zamiast pierwszego ( zapłata bez kupony ) zwrócił drugi ( płatny kuponem i przelewem ) problem klienta, obydwa produkty są takie same, więc pewnie przeoczył kupon który zgodnie z regulamin który zatwierdził przepada po 14 dniach 😄
Okazuje się, że kupon wrócił do tej Pani, ale Pani nie zauważyła(???):
"X, przy zakupie skorzystała Pani z kuponu, dlatego też w momencie gdy Sprzedający dokonał zwrotu pieniędzy. Wykorzystany kupon odświeżył się na Pani koncie w zakładce "Kupony". Będzie on również widoczny w sekcji "Twoje zniżki" w momencie dokonywania zakupu. Kupon jednak jest ważny przez 14 dni od momentu dokonania zwrotu pieniędzy przez Sprzedającego, jeżeli nie planuje Pani zakupów w tym czasie na przyszłość proszę o kontakt z dedykowanym zespołem pod linkiem poniżej :"
@MikroLITY tak, zgadza się. Kupon wrócił na konto klientki. Jeśli nie wykorzysta go w terminie jego ważności, niech skontaktuje się z nami przez formularz. Otrzyma wtedy monety. 🙂