Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
Zakupiłem pamięć RAM na ALllegro Smart. Pamięc nie działa w moim komputerze. Skorzystałem z możliwości zwrotu a sprzedajęcy zgodził się wysłać nową pamięć . Został wygenerowany kod zwrotu. Na jego podstawie została wysłana pierwsza przesyłka do sprzedającego. Nowa - przysłana - pamięć RAM rownież nie działa . Teraz pytanie. Sprzedający zgodził się na zwrot pieniędzy. Czy na wygenerowany kod do odesłania przesyłki INPOST można wysłać jeszcze raz przesyłkę do sprzedającego ? Kod ważny jest jeszcze 4 dni.
Z poważaniem
Grzegorz Kołaciński
Nie da się dwa razy, musisz poprosić allegro, jak Smart: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=a09c2d7f-ef5c-4001-847a-cbe75830e40e
tak szczerze to jest reklamacja i jak się da za darmo to po uznaniu reklamacji sprzedający musi ci zwrócić koszty odesłania.
Na miejscu sprzedającego - nie uznałbym takiego kolejnego zwrotu.
Bo niby dlaczego? - Proste - otrzymałeś pamięć, nie działała w Twoim komputerze. Czyli zaznajomiłeś się z produktem. I zwróciłeś go. Zażyczyłeś sobie nową pamięć - po co? Przecież stwierdziłeś już za pierwszym razem, że w Twoim komputerze nie działa. To już nawet nie "zalicza" się pod żadną reklamację - po prostu miałeś pamięć, za pierwszym razem, stwierdziłeś że nie działa na twoim kompie, po co było ją zamawiać jeszcze raz? - Może taniej wyjdzie zlecić wymianę pamięci jakiemuś "sąsiadowi" z odpowiednią wiedzą?