anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

zwrot towaru po raz drugi

MAMY ROZWIĄZANIE!
straser1
#7 Wielbiciel#

Witam

Zakupiłem pamięć RAM na ALllegro Smart. Pamięc nie działa w moim komputerze. Skorzystałem z możliwości zwrotu a sprzedajęcy zgodził się wysłać nową pamięć . Został wygenerowany kod zwrotu. Na jego podstawie została wysłana pierwsza  przesyłka do sprzedającego. Nowa - przysłana - pamięć RAM rownież nie działa . Teraz pytanie. Sprzedający zgodził się na zwrot pieniędzy.  Czy na wygenerowany kod do odesłania przesyłki INPOST można wysłać jeszcze raz przesyłkę do sprzedającego ? Kod ważny jest jeszcze 4 dni.

Z poważaniem

Grzegorz Kołaciński

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2
LEW433
#21 Demiurg#

Nie da się dwa razy, musisz poprosić allegro, jak Smart: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=a09c2d7f-ef5c-4001-847a-cbe75830e40e

tak szczerze to jest reklamacja i jak się da za darmo to po uznaniu reklamacji sprzedający musi ci zwrócić koszty odesłania.

oznacz moderatorów
AGD-SERVICE
#13 Ambasador#

Na miejscu sprzedającego - nie uznałbym takiego kolejnego zwrotu.

Bo niby dlaczego? - Proste - otrzymałeś pamięć, nie działała w Twoim komputerze. Czyli zaznajomiłeś się z produktem. I zwróciłeś go. Zażyczyłeś sobie nową pamięć - po co? Przecież stwierdziłeś już za pierwszym razem, że w Twoim komputerze nie działa. To już nawet nie "zalicza" się pod żadną reklamację - po prostu miałeś pamięć, za pierwszym razem, stwierdziłeś że nie działa na twoim kompie, po co było  ją zamawiać jeszcze raz? - Może taniej wyjdzie zlecić wymianę pamięci jakiemuś "sąsiadowi" z odpowiednią wiedzą?

oznacz moderatorów