Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Czy ktoś kiedyś miał taki przypadek, że odesłał produkt w ramach zwrotu przez allegro i nie otrzymał środków z powrotem ? Minęło już 10 dni. Sprzedający ma potwierdzenie, że odesłał pieniądze w ramach zwrotu a ja nigdy nie otrzymałam gotówki ... Mam wrażenie, że błędnie podany został numer rachunku do zwrotu. Tylko to mi przychodzi na myśl. Comam robić ? Gdzie mogę uderzyć ?
@XxMarlenka17xX Sprzedający ma 14 dni na zwrot od momentu otrzymania towaru w przesyłce zwrotnej. Podaj mi proszę numer zamówienia lub oferty, której dotyczy ta sytuacja, a sprawdzę czy sprzedający zlecił dla Ciebie zwrot w naszym systemie.
Oczywiście sprzedajacy przelał pieniadze. Mam od niego potwierdzenie przelania i na swoim mailu też mam potwierdzenie. Ale kasy na koncie jak nie było tak nie ma. Martwi mnie bo przy uzupełnianiu zwrotu trzeba było podać numer rachunku, wpisywalam go ręcznie. Być może pomyliłam się i pieniądze poszły w przestrzeń.... Może bank blokuje, ale mi elo już 10 dni od wykonania dyspozycji...
@XxMarlenka17xX Jeśli dostałaś wiadomość mailową o zwrocie napisz proszę do nas przez ten formularz i podaj o jakie zamówienie dokładnie chodzi. Nasz pracownik wygeneruje dla Ciebie potwierdzenie, które będziesz mogła przedstawić w swoim banku, aby wyjaśnić gdzie są Twoje środki.
Otrzymałam takie potwierdzenie mailowe, ale nigdzie tam nie ma numeru rachunku bankowego, na który przelew został wykonany
oto zrzut ekranu
Po takim mailu środki powinny w ciągu 3dni wrócić tam skąd wyszły, a czym płaciłaś?
Blik .
Jedyne co mam to wyciąg z rachunku, że nic nie wpłynęło. Nie wiem jak mam udowodnić to inaczej oraz do kogo mam w tej sprawie jeszcze napisać/zadzwonić. Pierwszy raz mam taką sytuację.
Allegro wyjaśni tą sprawę musi, jak dostałaś maila to oznacza ze sprzedajacy zwrócił i kasa jest u nich.
To powinny tam być skąd wyszły, jak napisałem. Ostatnio niestety było kilka tu wpisów na brak wpłaty ze strony Allegro, wcześniej nie było.😔