
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam. Czy ktoś kiedyś miał taki przypadek, że odesłał produkt w ramach zwrotu przez allegro i nie otrzymał środków z powrotem ? Minęło już 10 dni. Sprzedający ma potwierdzenie, że odesłał pieniądze w ramach zwrotu a ja nigdy nie otrzymałam gotówki ... Mam wrażenie, że błędnie podany został numer rachunku do zwrotu. Tylko to mi przychodzi na myśl. Comam robić ? Gdzie mogę uderzyć ?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@XxMarlenka17xX Sprzedający ma 14 dni na zwrot od momentu otrzymania towaru w przesyłce zwrotnej. Podaj mi proszę numer zamówienia lub oferty, której dotyczy ta sytuacja, a sprawdzę czy sprzedający zlecił dla Ciebie zwrot w naszym systemie.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Oczywiście sprzedajacy przelał pieniadze. Mam od niego potwierdzenie przelania i na swoim mailu też mam potwierdzenie. Ale kasy na koncie jak nie było tak nie ma. Martwi mnie bo przy uzupełnianiu zwrotu trzeba było podać numer rachunku, wpisywalam go ręcznie. Być może pomyliłam się i pieniądze poszły w przestrzeń.... Może bank blokuje, ale mi elo już 10 dni od wykonania dyspozycji...

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@XxMarlenka17xX Jeśli dostałaś wiadomość mailową o zwrocie napisz proszę do nas przez ten formularz i podaj o jakie zamówienie dokładnie chodzi. Nasz pracownik wygeneruje dla Ciebie potwierdzenie, które będziesz mogła przedstawić w swoim banku, aby wyjaśnić gdzie są Twoje środki.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Otrzymałam takie potwierdzenie mailowe, ale nigdzie tam nie ma numeru rachunku bankowego, na który przelew został wykonany

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
oto zrzut ekranu
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Po takim mailu środki powinny w ciągu 3dni wrócić tam skąd wyszły, a czym płaciłaś?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Blik .

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Jedyne co mam to wyciąg z rachunku, że nic nie wpłynęło. Nie wiem jak mam udowodnić to inaczej oraz do kogo mam w tej sprawie jeszcze napisać/zadzwonić. Pierwszy raz mam taką sytuację.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Allegro wyjaśni tą sprawę musi, jak dostałaś maila to oznacza ze sprzedajacy zwrócił i kasa jest u nich.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
To powinny tam być skąd wyszły, jak napisałem. Ostatnio niestety było kilka tu wpisów na brak wpłaty ze strony Allegro, wcześniej nie było.😔