anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot towaru

MAMY ROZWIĄZANIE!
Client:41763837
#8 Zapaleniec

Kupiłem telefon na raty na Allegro.

Wada fabryczna USB c.

Rozpocząłem dyskusję dt reklamacji.

Sprzedawca napisał że mogą zwrócić pieniądze.

Zakończyłem dyskusję pisząc czego oczekuje. 

Dokonałem zwrotu przez formularz allegro w ciągu 14 dni.

Sprzedawca odrzucił wniosek o zwrot pieniędzy i wysłał telefon do serwisu oferując zwrot 200zl...

 

Co teraz?

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6
w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Client:41763837 Widzę, że kilka dni temu wznowiłeś dyskusję. Proszę, kontynuuj ją i w razie potrzeby poproś o pomoc doradcy. 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Client:41763837
#8 Zapaleniec

 wznowilem ale allegro nie bardzo się udziela. To jest wiadomość od sprzedającego w dyskusji o reklamacji która zamknąłem odpowiadając że robię zwrot i chce pieniądze bo taką opcję miałem od sprzedającego. Użyłem oficjalnego formularza zwrotu allegro a sprzedawca sam podjął decyzję o serwisowaniu telefonu.. jakie będą dalsze kroki? Będę tak ciągle się wymieniał poglądami ze sprzedawca?

Messenger_creation_9A45F4A9-2A09-444B-9695-9B8A496980EC_edit_12886750430811.jpg

oznacz moderatorów
Client:41763837
#8 Zapaleniec

W ogóle allegro mi odpisało wcześniej w jakiś dziwny sposób co jest niezgodne z prawem "Jeśli proces reklamacyjny nie został zakończony przez sprzedawcę, nie ma Pan możliwości odstąpienia od umowy. "

 

Przecież prawo do odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni jest niezależne i nadrzędne wobec reklamacji. Zwłaszcza że sam sprzedawca w dyskusji to stwierdził że może zwrócić pieniądze i zakończyłem dyskusję zanim wysłałem telefon. Poza tym allegro miało dzwonić do mnie i oczywiście nie dzwoni, nie odpowiada w dyskusji... Chyba skorzystam z POK

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:41763837 wypowiedzieliśmy się już w Twojej dyskusji ze sprzedawcą i widzę, że rozmawiałaś także telefonicznie z naszym doradcą, więc poczekajmy teraz na odpowiedź sprzedawcy. Dalsze kroki, co powinnaś zrobić w tej sytuacji nasz doradca również Ci wskazał. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów
Client:41763837
#8 Zapaleniec

Tak jest. Jednak prawo obowiązuje. Może przyda się innym na przyszłość 

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:41763837 Bardzo Cię za ten wpis naszego doradcy, otrzymałaś już poprawne informacje, więc jeszcze raz przepraszam i życzę dobrego wieczoru. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów