Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
dzień dobry, zamówiłam protein, sprzedawca zle go zapakował i on się uszkodził w transporcie. W wyniku tego opakowanie proteina zostało uszkodzone i on cały czas się wysypiał z paczki, więc go wyrzuciłam bo na pewno był nie do spożycia. Otworzyłam dyskusję w której sprzedawca mówi że ja muszę zwrócić towar w tym samym pudełku, ale jak ja mam go zwrócić kiedy proszek cały czas się wysypał z paczki? Allegro mówi że ja też muszę go odesłać. Czy to jest normalnie?
@Client:113261626 spisujesz protokół szkody, co by wskazać winę przewoźnika czy sprzedawcy, i nie było na Cibie że spadło i się rozsypało, wysyłasz uszkodzoną paczkę sprzedawcy z protokołem i masz bez problemu zwrot kasy lub drugą paczkę, a tak zapomnij o kasie czy produkcie bo niby na jakiej podstawie ?
Paczka była dostarczona do paczkomatu, nie było widać że jest uszkodzona przy paczkomacie bo kurier ją włożył inną stroną. Wysłałam wszystkie zdjęcia, co ja mam wysyłać?xd
@Client:113261626 nauczka na przyszłość, jak widać uszkodzenie z zewnątrz, można zgłosić na ekranie uwagi, jak nie widać uszkodzeń paczki masz 7 dni na spisanie protokółu https://inpost.pl/protokol potem odsyłasz wszystko do sprzedawcy, nigdy nie wyrzucać paczki, kartonu czy zawartości do zakończenia reklamacji !!!
@Client:113261626 A na jakiej podstawie sprzedawca ma uznać Twoje zastrzeżenia > przecież (teoretycznie) mogłeś przesypać zawartość do innego opakowania i teraz zwalasz winę na pakowanie > trzeba było spisać protokół szkody z kurierem > i na tej podstawie dochodzić swoich roszczeń > a proszek w śmietniku to kiepska podstawa do żądania czegokolwiek