anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot uszodzonego towaru

MAMY ROZWIĄZANIE!
barbarabyczynska
#7 Wielbiciel#

Witam zapytam krótko  kupiłam tv  po dostarczeniu w piątek nie rozpakowalam przy kurierze tylko dopiero w sobotę  i od razu po stwierdzeniu uszkodzenia ZGLOSILAM ZWROT przez allegro podejść przyczynę zwrotu uszkodzenie sprzedający twierdzą zezwrotu powinnam się domagać od firmy kurierskiej bo powinnam mieć spisany protokół od razu czy ODZYSKAM pieniadze

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6
kostas11
#21 Demiurg#

@barbarabyczynska jeśli nie był uszkodzony karton z zewnątrz a wewnątrz towar jest uszkodzony to można spisać protokół do 7 dni od odebrania i odesłać sprzedawcy ( sprzedawca będzie dochodził odszkodowania od firmy kurierskiej ) 

________
Κώστας
oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

Jeśli zgłosiłaś zwrot przez Allegro, sprzedawca powinien zwrócić wpłatę. Zwracać można także towary uszkodzone. Sprzedawca nie może odsyłać Cię do firmy kurierskiej, za towar i za ewentualne uszkodzenia w transporcie on względem Ciebie odpowiada, nie żaden kurier. Sprzedawca nie może wymagać żadnych protokołów. Jeśli masz problem, otwórz Dyskusję; https://allegro.pl/dyskusje/nowa tam domagaj się zwrotu wpłaty i w razie konieczności po 24 godzinach poproś tam o pomoc pracownika Allegro.

 

oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

@xyz96 zwrot to nie reklamacja, jak zwróci uszkodzony sprzedawca ma prawo obniżenia ceny produktu 😞  Tak odpowiada sprzedawca ale też odbiorca ma swoje obowiązki zgodnie z KC i dla własnego spokoju bo po spisaniu protokołu dosyłasz produkt i jesteś czysty nikt Ci nei zarzuci że uszkodziłeś wyciągając z paczki 🙂

a tu co innego radzą 🙂  

https://dlakonsumenta.pl/faq-items/wczoraj-kurier-dostarczyl-do-mnie-przesylke-po-rozpakowaniu-jej-o...

________
Κώστας
oznacz moderatorów
exoryna
#14 Krzewiciel#

Jakiego rodzaju jest to uszkodzenie?

oznacz moderatorów
barbarabyczynska
#7 Wielbiciel#

Rozbita matryca

oznacz moderatorów
exoryna
#14 Krzewiciel#

Oj, to słabo to widzę.

Oczywiście możesz złożyć reklamację do sprzedawcy, ale jeśli nie posiadasz protokołu szkody spisanego przy kurierze w chwili odbierania to taka reklamacja zostanie najpewniej odrzucona. Po prostu nie masz jak udowodnić, że to nie ty uszkodziłaś TV. Protokół szkody spisany po N dniach - przy tego typu defektach - ma wartość zerową.

Nie wiem czy cokolwiek ugrasz tutaj.

 

oznacz moderatorów